בבוקר יום חמישי האחרון הגיע תושב רחובות לחניון פקריס בפארק המדע. שם גילה שבחניון נעשו סימונים חדשים, ולדבריו שאל פקחית אם הוא יכול לחנות במקום מסוים, מה שלטענתו היא אישרה. לכן הופתע לגלות מאוחר יותר קנס של 250 שקלים מוצמד לשמשת רכבו. זו הייתה נקודת פתיחה לעימות שהתדרדר במהירות.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחניון פקריס | צילום מסך מתוך הסרטון
זירת האירוע בחניון פקריס | צילום מסך מתוך הסרטון
זירת האירוע בחניון פקריס | צילום מסך מתוך הסרטון
"הגעתי לחניון פקריס וראיתי שעשו בו סימונים ומסביב, חונות עשרות מכוניות בצדדים", מספר עו"ד לאון אמיראס. "ראיתי מכונית שיצאה משם, אז חניתי. בגלל שלא היה סימון, שאלתי פקחית שראיתי אם אפשר לחנות כאן. היא אמרה 'כן, כן', לדעתי תוך כדי משחק בטלפון שלה. היא ראתה איפה חניתי, לא מפריע למכוניות אחרות ומאחוריי עוד רכבים. הבנתי שאין בעיה, אז הלכתי לפגישה".
כשחזר גילה כאמור דו"ח מודבק לרכבו. הוא חיפש את הפקחית, והתלונן בפניה שנתנה לו דו"ח למרות שלטענתו אישרה לו לחנות באותו מקום, ואז הוציא את מצלמת הטלפון והחל לצלם אותה ברכבה.
כאשר הבינה הפקחית שהיא מצולמת, היא יצאה מרכבה ואז עלו הטונים, הצעקות והשפה הפכה לא נעימה. בסרטון שהעלה לרשת החברתית, מתועד העימות ביניהם, כאשר הוא מתעקש להמשיך לצלם, והיא טוענת שמדובר ב'שיימינג', ומאיימת לקרוא למשטרה.
בשלב מסוים, לאחר שפקח נוסף הגיע למקום, החליט אמיראס לעזוב את המקום.
2 צפייה בגלריה
העימות גלש לפסים לא נעימים | צילום מסך מתוך הסרטון
העימות גלש לפסים לא נעימים | צילום מסך מתוך הסרטון
העימות גלש לפסים לא נעימים | צילום מסך מתוך הסרטון
"היא כל כך כעסה, צעקה וקיללה שפחדתי שתעשה לי משהו", אומר התושב, ומוסיף שלטענתו: "רק צילמתי אותה כדי שתושבי העיר יראו איך מדברת ומתנהגת פקחית של עיריית רחובות לתושב שקיבל דו"ח לא מוצדק. יותר קל לי לשלם את הקנס, אבל הגיע הזמן לעשות להתנהגות הזו סוף. לא יכול להיות שפקיד עיריית רחובות יתנהג וידבר ככה".
מעיריית רחובות נמסר בתגובה:
"צר לנו כי העובדת הגיבה בשפה שאינה הולמת, אשר אינה משקפת את ההתנהלות הראויה, כפי שאנו מצפים מעובדינו. הנושא יתברר בבירור משמעתי שייערך בעניין . יחד עם זאת, מבדיקה ראשונית עולה כי הפקחית אמרה לפונה שלא לחסום את נתיב תנועה, וכי היא נהגה כשורה ברישום הדו"ח. הפונה רשאי לערער עליו לאגף התנועה בעירייה או בבקשה להישפט, כפי שנמסר טלפונית על ידינו לפונה בסמוך למקרה".