בהתאם לבחירת התושבים, יום העצמאות יצויין השנה ברחובות בעיקר במופעים לילדים. בנוסף יתקיים מופע זמר מיוחד בבית העם (היכל התרבות העירוני) ואירוע מיוחד ייערך גם במוצאי יום העצמאות.
4 צפייה בגלריה
יום העצמאות ברחובות
יום העצמאות ברחובות
יום העצמאות ברחובות בשנה שעברה
(צילום ארכיון: דוברות העירייה)

בערב יום העצמאות יום שני, ה' באייר תשפ"ד, 13.5.24, החל מהשעה 20:00 בערב יתקיימו בפארק המייסדים מופעים מיוחדים המיועדים לילדים. על הבמה בפארק יעלו הדמויות האהובות מסדרת הילדים המצליחה קוקומלון, במופע קסום ומלא הרפתקאות בו הוא וחבורתו יוצאים לטיול בחווה, פוגשים חיות, חברים חדשים וגם את בייבי שארק. המופע מיועד לילדי הגיל הרך ובו יהיו שירים מוכרים שהילדים אוהבים.
בנוסף, יעלו על במת הפארק כוכבי סדרת הטלוויזיה ילדי בית העץ, במופע מוזיקלי המבוסס על שירים המוכרים לילדים מסדרת הטלוויזיה- המופע מתאים לילדים בכל הגילאים.

4 צפייה בגלריה
הבאגיס מגיעים לרחובות
הבאגיס מגיעים לרחובות
הבאגיס מגיעים לרחובות
(צילום: כפיר בולוטין)

עוד באותו הערב יתקיים מופע מוסיקלי נוסף של כוכבי סדרת הטלוויזיה האהובה "הבאגיס", הכוללת להקה ובה ארבעה חרקים ששרים, רוקדים ומצחיקים את הילדים וכמובן גם את ההורים. הבאגיס יספרו את הסיפור על חברות מופלאה, שיתוף פעולה ומוסר השכל אחד המתאים לתקופה הנוכחית - ״נחשוב טוב - יהיה טוב".
את המופע בפארק תנחה אמנית הילדים רויטל שאשא ובמהלך הערב יעלו לבמה חניכי בימת הנוער מכל הגילאים, שירקדו וישירו שירי אהבה ותקווה למדינת ישראל.

קראו גם:

במקביל להופעות הילדים בפארק, עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים הבוגרים למופע זמר מיוחד עם שירי ארץ ישראל הטובה והיפה. המופע יתקיים בבית העם – היכל התרבות העירוני באותו הערב החל מהשעה 21:30 ובו יעלו על הבמה אופירה גלוסקא וגיא שגיא, אם ובנה, שיופיעו לראשונה על במה אחת, בשיריהם של טובי הכותבים הישראלים ובעיבודים יפהפיים, ליווי בפסנתר: שחר בורק.
על בימת ההיכל באותו הערב יעלו גם הזמרת דורית ראובני במופע עם מיטב שיריה, הזמר והמלחין חנן יובל במופע מיוחד עם שירים שהלחין לעצמו ולאחרים, שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית וגם מופע שירה בציבור בהובלת שירה גולן וראובן ארז. המופע בניהולו המוסיקלי של אופיר שמעוני. לרכישת כרטיסים למופע בעלות סמלית בסך 10 שקלים בלבד היכנסו לאתר היכל התרבות. שימו לב, ניתן לרכוש עד 2 כרטיסים במעמד הרכישה ומס' הכרטיסים מוגבל.

4 צפייה בגלריה
חנן יובל. מופע מיוחד ביום העצמאות
חנן יובל. מופע מיוחד ביום העצמאות
חנן יובל. מופע מיוחד ביום העצמאות
(צילום יוסי חורי)

מתן דיל, ראש העירייה: "התושבים קבעו – אנחנו מבצעים. השנה נחגוג את יום העצמאות במתכונת שונה וצנועה יותר עם מופעים המיועדים לילדים ועם שירי ארץ ישראל הטובה והאהובה. גם בחגיגות יום העצמאות נישא תפילה משותפת לשובם של כל החטופות והחטופים, הצלחתם של חיילי צה"ל ורפואה שלמה לכל הפצועים. אני מחכה לפגוש אתכם בחגיגות עצמן ומבטיח להמשיך לשתף ולהיות קשוב לרצונות והתחושות העולים מהשטח".
יש לציין כי השנה בהחלטה משותפת של עיריית רחובות ומשטרת ישראל הוחלט לבטל את האירוע המסורתי "רוכבים עצמאות" המתקיים מדי שנה ביום העצמאות בעיר.

4 צפייה בגלריה
שירי מימון תגיע לאירוע מיוחד ברחובות
שירי מימון תגיע לאירוע מיוחד ברחובות
שירי מימון תגיע לאירוע מיוחד ברחובות
(צילום: שי פרנקו)

אירוע מיוחד במוצאי יום העצמאות ברחובות


עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו לראשונה במוצאי יום העצמאות (שלישי, 14.5) את טקס המשואות העירוני של רחובות בפארק המייסדים – אירוע בסימן הצדעה לגיבורות וגיבורי העורף. במהלך הטקס העיר רחובות תכיר תודה ל-12 תושבות ותושבים שהתנדבו, יזמו והובילו עשייה ערכית ומשמעותית במהלך מלחמת חרבות ברזל
12 הנבחרים יעלו לבמה וישיאו משואות, בדומה לטקס המשואות המתקיים מדי שנה בהר הרצל. חניכי בימת הנוער ילוו את הערב בשירי ארץ ישראל וראש העיר מתן דיל יעלה לבמה לשאת דברים. בתום טקס הדלקת המשואות, הזמרת האהובה שירי מימון תעלה להופעה מיוחדת בפארק עם שירים שקטים ומרגשים.
הכניסה חופשית.
פורסם לראשונה: 12:33, 03.05.24