החל מה-19.5 עיריית נס ציונה מעלה הילוך במאבק נגד עבירות חנייה מסוכנות. העירייה תחל לאכוף את עבירות החנייה גם באמצעות מצלמות.
2 צפייה בגלריה
אכיפת חנייה בנס ציונה
אכיפת חנייה בנס ציונה
אכיפת חנייה בנס ציונה
(צילום: עיריית נס ציונה)

אכיפה באמצעות מצלמות ואמצעים טכנולוגיים מתוגברים תתבצע בשלב זה בארבעה אזורים בעיר: מתחם אולמות האירועים, שכונת מליבו- בסמוך למרכז המסחרי, שכונת ארגמן ואזור פארק המדע.
מהעירייה נמסר כי הידוק האכיפה הוא בהמשך לפניות תושבים ותלונות חוזרות ונשנות על חניה מסוכנת שמתבצעת בעיקר באזורי האכיפה האמורים.

קראו גם:

החניה האסורה ובניגוד לחוק, באזורים מסומנים באדום לבן או על מדרכות מהווה הפרעה למעבר בטוח בנתיבי נסיעה, חוסמת את שדה הראיה ומפריעה הפרעה בוטה להולכי הרגל ולמשתמשי הדרך. יש לציין כי עיריות רבות ברחבי הארץ כבר נעזרות במצלמות לתיעוד עבירות חניה לצורך אכיפה ושמירה על הסדר הציבורי.

2 צפייה בגלריה
מצלמות, מצלמה
מצלמות, מצלמה
מצלמות אכיפה
(אילוסטרציה: shutterstock)

לתשומת לב תושבי נס ציונה והאורחים המגיעים לעיר, בכלל האזורים בהם תחל החודש אכיפה באמצעות מצלמות, קיימות אפשרויות חניה מוסדרות ועל פי חוק.
בשכונת מליבו, בסמוך למרכז המסחרי קיים חניון חינמי רחב של בריכת נס גלים, כך גם במתחם האולמות- עם מספר מגרשי חניה העומדים לרשות האורחים, ובשכונת ארגמן. בפארק המדע, חניה חינם בכחול לבן לתושבי נס ציונה הרשומים לשרות "סמרטנס" באזור חניה 1, בכל יום חול – החל מהשעה 19:00.