הגבר שהגיע לאחרונה למשרדי סיפר לי כי עולמו חרב עליו: אשתו התוודתה בפניו כי היא בוגדת בו עם חברתה הטובה, שאותה הוא מכיר היטב ואף מיודד עם בעלה.
לדבריו, אחרי שהציב לה אולטימטום - לנתק כל קשר עם האישה או להתגרש - היא בחרה באפשרות השנייה.
2 צפייה בגלריה
"לא מסוגלת להתנתק ממנה"
"לא מסוגלת להתנתק ממנה"
"לא מסוגלת להתנתק ממנה"
(צילום המחשה: Shutterstock)
"אני מכיר היטב את האישה המדוברת ואת בעלה", הוא סיפר. "אנחנו שני זוגות, לכל אחד מאיתנו יש ילדים, ולפעמים אנחנו מבלים יחדיו. לאורך השנים הקשר בין הנשים היה הדוק יותר משנינו הגברים, ולא הייתה לי שום בעיה עם זה. להפך, שמחתי שלאשתי יש חברה טובה לפרוק ולשתף כל מיני דברים שקורים בחייה, כשהכל במידה".
כששאלתי מה השתנה, הוא סיפר כי "אשתי החלה לדבר עם אותה חברה הרבה יותר מבעבר. שמתי לב פתאום שגם בחילופי הודעות הווטסאפ ביניהן יש הרבה לבבות ונשיקות. זה נראה לי מוזר, אבל לא שאלתי שאלות. הכל השתנה כשהיא דיברה איתה בסלון וחשבה שאני בחדר השינה שלנו.
"יצאתי למטבח כדי לשתות משהו ושמעתי אותה מדברת איתה על חיבוקים, מגע ומיטה. חשבתי שאני לא שומע טוב, אבל המשפט הבא שלה לא הותיר ספק: 'אני מתה לראות אותך מחר, להיות איתך במיטה וללטף את הגוף שלך'. באותה שניה אשתי הבחינה שאני מאחוריה והייתה לבנה כמו סיד. האמת שגם אני החסרתי פעימה.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"שאלתי אותה בגמגום מה זה צריך להיות? היא פרצה בבכי ואמרה לי: 'אני כבר לא יכולה להסתיר את זה ממך. אנחנו מנהלות רומן כבר מספר שבועות. לא תכננו שזה יקרה, אבל זה קרה. לא חשבתי שאני נמשכת לנשים עד שגילינו האחת את השניה. תבין, אני עדיין אוהבת אותך, אבל גם אותה'.
"לקח לי כמה שניות להירגע, ובסוף אמרתי לה: 'לפחות לא בגדת בי עם גבר, וכנראה שאוכל לסלוח על זה. אבל אני רוצה שתנתקי את הקשר איתה עכשיו. אני לא מתכוון לחלוק אותך עם אף אחד או אחת'. לתדהמתי היא השיבה: 'אני לא מסוגלת. אני מתחננת שלא תבקש ממני דבר כזה. אני באמת אוהבת אותה ולא מסוגלת להתנתק ממנה".

קראו גם:

הבעל ההמום סיפר כי באותה שניה הוא ירד לאוטו שלו, התקשר לבעלה של האישה ועידכן אותו ברומן שמתרחש מתחת לאפם. "הוא בדיוק כמוני", הוסיף הבעל. "היה שם סקנדל גדול שנגמר בפיצוץ. כשעליתי הביתה הודעתי לאשתי שהיא ואני סיימנו את הסיפור. העברתי את הלילה בסלון ועברתי במהלך היום לדירה של חבר עד שאסתדר.
"עכשיו אני רוצה להתגרש, וגם הזוג השני נמצא במצב דומה. מצידי שהן יחיו יחד כל החיים. אני לבית הזה לא חוזר יותר".