במהלך היומיים האחרונים הובאו למנוחת עולמים שתי צעירות תושבות האיזור שנרצחו בשבת שעברה, בוקר חג שמחת תורה, באירוע הפלישה של אלפי מחבלי חמאס לשטח ישראל.
1 צפייה בגלריה
מימין: קים דמתי ז"ל ומרסדס עמר ז"ל
מימין: קים דמתי ז"ל ומרסדס עמר ז"ל
מימין: קים דמתי ז"ל ומרסדס עמר ז"ל
(צילומים: פרטי)
מרסדס עמר, שהתגוררה לסירוגין ברחובות ובקריית עקרון הסמוכה, נרצחה במהלך הטבח שערכו המחבלים בפסטיבל המוזיקה שהתקיים בסמוך לקיבוץ רעים.
בני משפחתה חוו מספר ימים מורטי עצבים, עז שהתבשרו לקראת סוף שבוע שעבר כי גופתה זוהתה, וביום שישי בצהריים היא נטמנה בבית העלמין של קריית עקרון, כשמאות בני משפחה וחברים הגיעו על מנת לחלוק לה כבוד אחרון.
בהודעה שפרסמה השבוע הנהלת המועצה המקומית נרשם: "המועצה המקומית קריית עקרון מרכינה את ראשה וכאובה על מותה של מרסדס עמר, תושבת היישוב. נלווה את המשפחה ברגעים הקשים".
קים דמתי ז"ל, 22, מגדרה, נרצחה גם היא בטבח בפסטיבל, והובאה למנוחות גם כן ביום שישי האחרון, בנוכחות של מאות אנשים שהגיעו להלוויה.

קראו גם:

דמתי ז"ל, שגדלה בגדרה, למדה בבית הספר התיכון דרכא במועצה, הייתה בתם של ג'ניפר וגדעון דמתי, מבעליהם של פלאפל דמתי, מוסד קולינרי מוכר בגדרה.
שרת המודיעין, גילה גמליאל, השתתפה בהלוויה, וכתבה לאחר מכן בדף הפייסבוק שלה: "השתתפתי בהלוויתה של קים דמתי ז"ל אשר נרצחה על ידי מחבלים נתעבים. היא סימנה את הישראליות שאנו כה גאים בה, אנושיות לצד מצוינות, אהבה אמיתית לכל אדם, וחיוך של אושר צרוף על הפנים, יהי זכרה ברוך".