מזה כארבע שנים יו"ר בית ספר "בן צבי" ברחובות פונה שוב ושוב לעירייה בדרישה לתקן את התקלה בביוב שנשפך אל בית הספר אך לא זוכה למענה הולם.
1 צפייה בגלריה
הביוב בחצר "בן צבי"
הביוב בחצר "בן צבי"
הביוב בחצר "בן צבי"
(צילום: הורים)
קראו גם:
התקלה בכביש גורמת להצפה של ביוב בתוך חצר בית הספר לפחות אחת לחודש. "מהרגע שהתחלתי לכהן בוועד ההורים גיליתי את הבעיה", אומרת יו"ר ועד ההורים של בית הספר, דנה קסנר. "הביוב עולה אחת לכמה זמן, וזה לא הביוב של בית הספר, זו תקלה בכביש ובית הספר נמוך יותר מהכביש אז הביוב זורם אל שטחו".
לטענת ההורים לא מדובר במפגע שקורה אחת לכמה זמן אלא בתופעה שחוזרת על עצמה, "זה קורה לנו לפחות עשר פעמים בשנה", אומרת יו"ר ועד ההורים, "כשדיברתי עם מישהי ותיקה ממני היא אמרה שזה קורה כבר שבע שנים לפחות, בכל פעם מביאים ביובית ואומרים שיטפלו, אבל בשורה התחתונה לא קורה כלום".
בשבועות האחרונים, מאז שחזרו התלמידים לשגרת לימודים, הם נתקלו כבר בכמה הצפות של חצר בית הספר בביוב. "יש יותר מסוכן מחיידקים שיש בביוב? אני לא רגועה, אם זה היה קורה בבית ספר בצפון העיר ההורים בכלל לא היו יודעים על זה מרוב שזה היה מטופל מהר, אבל פה יש אוכלוסייה מוחלשת מבחינה סוציואקונומית ומצפצפים עלינו. למה הילדים שלי צריכים ללמוד תוך כדי כך שהם נחשפים לחיידקים? זה במרכז בית הספר, הילדים חוזרים הביתה עם כאבי ראש מריח הביוב שנכנס לכיתות. התחושה היא שמשקיעים בבתי הספר החדשים ומזניחים את הישנים".
תגובת עיריית רחובות: "כל פניה בנושא נענתה. בימים אלה נבחן פתרון אחר לבעיה במקום".