אומרים שהספורט יפה לבריאות, אבל עבור שתי משפחות שמתגוררות ביישוב ליד רחובות, הפכה הפעילות הגופנית לדבר שמעכיר את השלווה. לאחרונה הנושא אף הגיע לבית משפט השלום ברחובות, כאשר אחת המשפחות ביקשה צו הרחקה נגד השכנים, והכל בגלל שיעורי פילאטיס בחצר הבית.
1 צפייה בגלריה
בזמן שהנשים התאמנו - האישה גנבה את כרטיסי האשראי
בזמן שהנשים התאמנו - האישה גנבה את כרטיסי האשראי
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענת הפונים, הם חווים הטרדות בלפי פוסקות מצד השכנים, הכוללות תלונות סרק לרשויות האכיפה, רעש קיצוני שמופנה בכוונה לכיוון ביתם, צילומים ותיעוד של חייהם בתוך שטח ביתם ופניות לילדים הקטנים של מבקשי הבקשה.
על פי הבקשה, לאורך שנים יחסי השכנות כללו תלונות שונות מצד השכנים, הקשורות בין היתר לעובדה שאחת מבנותיהם מנהלת מתוך הבית סטודיו לפילאטיס. כבר בשנת 2008 נכנסה השכנה לבית באמצע שיעור ודרשה שאחת המתאמנות תזיז את רכבה, אשר חוסם את שער הולכי הרגל של הבית. לטענתם, הלקוחה עזבה את הסטודיו בעקבות המקרה. בשיעורי הפילאטיס שהתקיימו בחצר בגלל מגבלות הקורונה צילמו השכנים את הנעשה, במקרים אחרים התלוננו על הכדור של הילד ואף איימו שיפעלו לסגירת הסטודיו לפילאטיס.
קראו גם:
על פי הבקשה במשך שנים שלחו השכנים הודעות מטרידות, הזעיקו שוטרים לבית בעקבות תלונות סרק על רעש בלתי סביר ביום שבו לא היה כלל רעש, ובמקרה אחר, כשאירחו חברים בחצר, הופיעה ניידת שוב בשל תלונות סרק על רעש. כמו כן, לטענת הפונים שכניהם הגישו תלונות ברשות המקומית על סדקים בפח, צילמו את הילדים כשהם לבד בגינה ועוד.
בעקבות המקרים טוענים הפונים שילדיהם מפחדים להישאר בבית לבד, שמא תבוא משטרה. כמו כן, לטענת הפונים השכנים מכוונים רמקולים בכוונה לעבר ביתם ומדליקים אותם בעוצמה רבה.
המשפחה ביקשה מבית המשפט שיוציא צו הרחקה לשכנים אשר ימנע מהם כל סוג של יצירת קשר עימם, בין אם במישרין ובין אם בעקיפין. בית המשפט נעתר לבקשה וקבע צו הרחקה עד לדיון במעמד שני הצדדים.
כל העדכונים - חדשות רחובות