מינהלת התחדשות עירונית קריית משה ונציגות השכונה בשיתוף עם חברי המועצה גיא צור שמחזיק בתיק התחדשות עירונית, ושאול צגהון שמחזיק בתיק שכונות, פעלו להגדלת תקציבים לטיפול בתשתיות הביוב והמים בקריית משה.
1 צפייה בגלריה
ליווי צמוד. קריית משה
ליווי צמוד. קריית משה
קריית משה
(צילום: אבי מועלם)
המינהלת, הנציגות וחברי המועצה העלו בפני העירייה ובפני משרד הבינוי והשיכון את הצורך בטיפול בתשתיות בבניינים רבים בתקופת הביניים - עד להתחדשות העירונית במקום והכניסה לבניינים החדשים. ראש העירייה רחמים מלול תמך בבקשה, ולפיכך החליט משרד הבינוי והשיכון בימים אלה, על הקצאה של שני מיליון שקלים נוספים לטובת טיפול בתשתיות הביוב והמים בשכונת קריית משה.
קראו גם:
התקציב החדש מתווסף לשני מיליון שקלים נוספים שכבר הוקצו בעבר לטובת השכונה, ובעזרתם טופלו עד היום כמה גגות בניינים, ותשתיות הביוב והמים בשלושה בניינים (שניים מהם בתהליכי סיום). התקציב הנוסף יאפשר לשפר את איכות החיים של התושבים בתקופת הביניים, ולשפר את מערכות הביוב והמים בבניינים נוספים.
כמו בעבודות הקודמות, הביצוע יהיה באמצעות האגודה לתרבות הדיור ובתיאום עם אגף השכונות בעיריית רחובות, בכפוף לתקציב זמין.
משרד הבינוי והשיכון ביצע סקר תשתיות לבניינים בשכונה, ולאחר ניתוח ותיעדוף מקצועי נבחרו הבניינים לטיפול. השיפוץ יכלול את החלפת מערכת הביוב המשותפת של הבניין בקומת הקרקע. בנוסף, אם יתגלו בעיות גם במערכות המים, יסופק להן מענה במסגרת התקציב.
תחילת הפרויקט והכניסה לבניינים ייקבעו לאחר תהליך קהילתי שתבצע מינהלת התחדשות עירונית קריית משה בשיתוף עם אגף שכונות, ובמסגרתו יוקמו ועדי בית ותבוצע הסברה לתושבים שיתבקשו לאשר את הסכמתם לפרויקט ולחתום עליה.
כל העדכונים - חדשות רחובות