לפני כחמישה חודשים הגיעה סג"מ מעיין זרזיר מרחובות אל גדוד 51 של חטיבת גולני, שם נכנסה לתפקיד קצינת לוגיסטיקה. בשבוע שעבר היא זכתה לאור הוקרה בזכות משימה מיוחדת שסחפה אליה את חיילי היחידה ואפשרה להם להיחשף לעולמם של ילדים חולי סרטן.
2 צפייה בגלריה
מעיין זרזיר
מעיין זרזיר
מעיין זרזיר. מעשה אצילי
(צילום: דובר צה"ל)
כאשר זרזיר הגיעה ליחידה היא שיתפה את חבריה כי אחותה חלתה בסרטן כשהיתה ילדה צעירה. אחותה אמנם התגברה על המחלה למרבה המזל, אך לבני המשפחה היתה זו תקופה מאתגרת ומורכבת. במשך תקופה ארוכה חשבה על דרך לסייע לילדים חולי סרטן הנמצאים במצב בו נמצאה אחותה, ולפני כשבועיים, לקראת חגי תשרי, הוציאה אל הפועל יוזמה מרגשת, בה לקחו חלק חיילי היחידה בה היא משרתת.

קראו גם:

למשימה המיוחדת הזו יצאו עשרות חיילים וחיילות. בליוויה של זרזיר הם הגיעו אל המחלקה האונקולוגית לילדים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב – יפו, שם פגשו את הילדים המאושפזים, העניקו להם מתנות וממתקים, ואפילו חולצות שהכינו החיילים עליהם רשום 'גם אני לוחם!".
זרזיר מספרת שהמחווה המרגשת והמיוחדת שימחה מאוד את ילדי המחלקה וגם את חיילי היחידה.

2 צפייה בגלריה
מעיין זרזיר
מעיין זרזיר
מעיין זרזיר וחיילות היחידה בביקור בבית החולים. "זו זכות גדולה"
(צילום: דובר צה"ל)

"הגענו לאותה המחלקה בה אחותי היתה מאושפזת, והפעם היינו אנחנו אלה שהם בצד הנותן", סיפרה זרזיר והוסיפה: "האושר בעיניים של הילדים היה אדיר, לא משהו שאפשר להסביר במילים, והרגשתי שאני מועצמת ומעצימה. זו זכות גדולה שבזמן שאנחנו מתמודדים כצבא עם שלל איומים בגזרתנו, יש את הפלטפורמה ליוזמות מהסוג הזה שמראות את עוצמתה של החטיבה שלנו. אחותי בריאה היום, ואני מאחלת לכל אותם ילדים להחלים ולחזור לחיי שגרה".