תלמידי תיכון קציר ברחובות קיימו בסוף השבוע האחרון אירוע מיוחד במהלכו ציינו את סיומו של מיזם "כותבים לחטופים", במסגרתו כתבו מאות מתלמידי התיכון מכתבים אישיים לכל אחת ממשפחות החטופים.
2 צפייה בגלריה
"יש עם שלם מאחוריכם". ויקי כהן, אימו של נמרוד כהן
"יש עם שלם מאחוריכם". ויקי כהן, אימו של נמרוד כהן
"יש עם שלם מאחוריכם". ויקי כהן, אימו של נמרוד כהן
(צילום פרטי)
כמה ימים לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, החליט הצוות החינוכי של בית הספר לקדם את המיזם, והוא הגיע לסיומו ביום שלישי שעבר, זמן קצר לפני שממשלת ישראל אישרה את הסכם שחרור החטופים מול חמאס.
מי שהפתיעה את התלמידים, הגיעה להשתתף באירוע וריגשה מאוד את כל הנוכחים, הייתה ויקי כהן, תושבת העיר, אמו של נמרוד בן ה-19, שנחטף לפני 51 ימים לרצועת עזה, ומאז, על פי הערכות גורמי הצבא, מוחזק בידי מחבלי חמאס.
כהן נשאה דברים בטקס ואמרה לאנשי צוות ההוראה והתלמידים: "דעו לכם שבכל גיל יש הורים שתמיד ידאגו לכם. ראינו בסרטון שנמרוד שלנו חי, אנחנו מייחלים ליום בו הוא יחזור הביתה, ואנחנו מקווים שזה יהיה במהרה".
אחד מתלמידי תיכון קציר, שבחר לכתוב מכתב לבנה, הקריא בטקס את הדברים שכתב: "כואב לי שבני אדם נרצחו ונחטפו רק מפני שהם תושבי ישראל, ויש הרבה מאוד אנשים שמתפללים לשלומם של החטופים ומחכים לשובם. המשפחה של נמרוד – חשוב לי שתדעו שיש עם שלם מאחוריכם".

2 צפייה בגלריה
"מסר של שותפות גורל"
"מסר של שותפות גורל"
"מסר של שותפות גורל"
(תיכון קציר | צילום: אבי מועלם)

אחת ממורות בית הספר שהייתה בין מנחות המיזם, מספרת כי התלמידים צירפו למכתבים את מספרי הטלפון הניידים שלהם, וחלקם אף זכו לקבל שיחות תודה ממשפחות החטופים.

קראו גם:

"זה היה מרגש ומעודד מאוד, והרגשנו שעשינו מעשה טוב וחשוב", אומרת המורה. "לרבים מהמכתבים צירפו התלמידים שירים או ציטוטים מחזקים, וזאת כמסר של שותפות גורל ואמונה לחזרת החטופים כולם".