תושב רחובות, גבר בשנות השלושים לחייו, נעצר אתמול (שלישי) בבוקר על ידי חוקרי משטרת מחוז מרכז, לאחר שכמה מבכירי עיריית רחובות, בראשם ראש העירייה, רחמים מלול, התלוננו כי הוא העביר אליהם באמצעות הטלפון הנייד הודעות מאיימות.
2 צפייה בגלריה
החשוד באיומים נשלח למעצר בית. רחמים מלול
החשוד באיומים נשלח למעצר בית. רחמים מלול
החשוד באיומים נשלח למעצר בית. רחמים מלול
(צילום: אבי מועלם)
אנשי משטרת רחובות הפעילו צוות חקירה שהגיע אל ביתו של האיש באחת משכונות העיר, והוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, שם הכחיש קשר למעשים המיוחסים לו.
בשעות הערב של יום שלישי, לאחר חקירה של מספר שעות שלא העלתה ממצאים מיוחדים, הובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים על מנת למצות את חקירתו.
במהלך הדיון, קבעה שופטת המעצרים, לאחר ששמעה את טענות נציג המשטרה, רס"ב דימיטרי שנקר, כי אין היא רואה טעם או סיבה מוצדקת להאריך את מעצרו של האיש, וכי בידי המשטרה הכלים לסכם את תיק החקירה נגדו.
כנהוג במקרים מסוג זה, ביקשה השופטת מבאי כוחם של הצדדים לנסות ולפתור את סוגיית ימי המעצר באופן עצמאי, ואכן, לאחר מספר דקות דיון מחוץ לאולם בית המשפט הודיעו רס"ב שנקר ובאו כוחו של החשוד, עורך דין מטעם הסניגוריה הציבורית, כי מקובל עליהם שהחשוד יישלח למעצר בית.
בית המשפט אימץ את הפשרה בין הצדדים וקבע כי החשוד יישלח למעצר בית של 30 יום בפיקוח כמה מבני משפחתו, וכמו כן הוצא לו צו הרחקה מבניין העירייה למשך תקופה דומה.

2 צפייה בגלריה
"תסכול עמוק". עיריית רחובות
"תסכול עמוק". עיריית רחובות
צו הרחקה מהמבנה. עיריית רחובות
(צילום: אבי מועלם)

בנוסף, נאסר על החשוד ליצור קשר בכל צורה שהיא עם מלול או כל אחד אחר מבכירי העירייה.

קראו גם:

במשטרה מקווים לסכם בתוך כמה ימים את תיק החקירה נגד האיש, שטען בבית המשפט כי לא הייתה לו כוונה לאיים או לפגוע בראש העירייה וכי הוא מתנצל על המעשים המיוחסים לו - איומים על ראש העירייה.