הרצח שזעזע את העיר: קרוב לחודש לאחר שגופתה של מאיה גלוגובסקי ז"ל, בת 30 במותה, אותרה ברכב פרטי חונה ברחוב לוי אשכול ברחובות, הוגש בסוף השבוע האחרון כתב אישום חמור כנגד מי שאחראי למעשה - בן זוגה לחיים בתקופה שלפני מותה.
2 צפייה בגלריה
"נפגעה באורח קשה באירוע אלימות". זירת הרצח
"נפגעה באורח קשה באירוע אלימות". זירת הרצח
"נפגעה באורח קשה באירוע אלימות". זירת הרצח
(צילום: איחוד הצלה)
מעצרו של הנאשם, 38, התרחש כמה שעות לאחר המקרה, אחרי שהוא פנה לאביו והודה בפניו כי רצח את גלוגובסקי, מה שהוביל את אביו להסגיר אותו לידי חוקרי תחנת משטרת רחובות, שהיו אלה שהפנו לזירת האירוע את כוחות ההצלה. הללו נאלצו לקבוע את מותה של גלוגובסקי, שהייתה סטודנטית שנה ג' ללימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב.
כתב האישום נגד בן הזוג הוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, והוא מבוסס על ראיות שנאספו בזירת האירוע על ידי חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי, ועל חקירתו של הנאשם.
מי שניהלו את החקירה היו אנשי היחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) של משטרת מחוז מרכז, שהחלו בחקירת האירוע למחרת גילוי גופתה של גלוגובסקי, שעל גופה נמצאו סימני אלימות קשים.
על פי כתב האישום, ויכוח שפרץ בין גלוגובסקי לבן זוגה בערב בו נרצחה, ככל הנראה על רקע שיחה על המשך יחסיהם, הוביל לעימות אלים בין השניים, שבעיצומו דקר הנאשם את גלוגובסקי באמצעות סכין, ולאחר מכן נמלט מהמקום בריצה, כשהוא משאיר אותה להתבוסס בדמה.

2 צפייה בגלריה
יצא מהבית עם סכין
יצא מהבית עם סכין
דקר והותיר אותה להתבוסס בדמה
(אילוסטרציה: Shutterstock)

חקירת המקרה נמשכה זמן רב יחסית, על אף הממצאים ברכב והדיווח למשטרה שבוצע על ידי אביו של הנאשם בערב הרצח, וזאת על פי ההערכה בשל היענותו הדלה של הנאשם לשתף פעולה עם החוקרים.

קראו גם:

משפטו של הנאשם, המואשם ברצח ועצור מאז האירוע, צפוי להיפתח במהלך החודשים הקרובים.