לאחר מספר שבועות של שקט מאירועים פליליים חמורים, כפי שבדרך כלל קורה בעיתות מלחמה, התרחש אמש (שלישי) רצח בעיר רחובות, בו מצאה את מותה אישה בשנות השלושים לחייה.
2 צפייה בגלריה
"נפגעה באורח קשה באירוע אלימות". זירת הרצח
"נפגעה באורח קשה באירוע אלימות". זירת הרצח
"נפגעה באורח קשה באירוע אלימות". זירת הרצח
(צילום: איחוד הצלה)
שוטרי הסיור שהוזעקו לזירה הגיעו לרחוב לוי אשכול בעיר המרכזי יחסית, קצת לפני השעה 21:30 בערב, אחרי שעובר אורח שחלף ברחוב הבחין באישה שרועה על המושב האחורי של הרכב.
כוחות שיטור והצלה שהגיעו למקום הבחינו מיד בסימני אלימות על גופה של האישה, אימתו כי הרכב בו היא נמצאת שייך לה, והחלו בחקירת המקרה בשטח, כשהם מרחיקים מהמקום סקרנים.
זמן קצר לאחר גילוי הגופה נפוצה שמועה כי בן זוגה של האישה, גבר תושב רחובות, בן גילה פחות או יותר, אחראי למעשה, וכי לפי דיווחים מהמשטרה אביו היה זה ששיתף את השוטרים במידע ואף אמר כי בנו אחראי לרצח.
שעה לאחר האירוע פרסמה דוברות מחוז מרכז של המשטרה הודעה רשמית, לפיה בתום סריקות הצליחה המשטרה לעצור חשוד במעורבות באירוע, וכי חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ראיות בזירה וממצאים נוספים.
מי שהגיעו ראשונים לזירה היו אנשי "איחוד הצלה", בהם החובש וראש הסניף העירוני, יוני רוטנברג, שסיפר אמש: "כשהגענו למקום מצאנו אישה שנפגעה באורח קשה באירוע אלימות, ולמרבה הצער מותה נקבע עקב הפציעות הקשות מהן סבלה".
צעירה אחרת תושבת העיר, המתגוררת לא הרחק מזירת הרצח, מספרת כי עוברי אורח שהבחינו בגופה נתקפו חרדה.

2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
מותה נקבע בזירה
(צילום: shutterstock)

"זה היה מזעזע", אומרת הצעירה, "ואני מקווה מאוד שמדובר באירוע על רקע פלילי ולא משהו לאומני או פיגוע טרור חס וחלילה, ובכל מקרה זה עצוב".

קראו גם:

ואכן, מעט אחרי השעה 23:00 בלילה, עדכנו אנשי דוברות המשטרה כי סבירות גבוהה שהרצח בוצע על רקע פלילי, והודיעו כי חקירת החשוד תימשך בימים הקרובים.