האם בפארק חצרות המושבה ישנו מחדל בטיחותי שלא זוכה למענה הראוי על ידי העירייה? כך טוענים תושבי השכונה שהבחינו בשבועות האחרונים בילדים ובני נוער שעולים בקלות על הצילייה דרך פתח שנמצא באחד המתקנים.
1 צפייה בגלריה
ילדים מטפסים על הצילייה
ילדים מטפסים על הצילייה
ילדים מטפסים על הצילייה
(צילום פרטי)
קראו גם:
"משהו כאן לא בסדר, יש מתקן שעשועים ענק, יש בו סולם לעלות לקומה השנייה ובקצה שלו יש פתח. הילדים עולים מאותו פתח לגג ומשם מטפסים על היוטה. אם ימות ילד חס ושלום, ולא רחוק היום, תהיה פה שרשרת של עצורים, ולמה אני אומר את זה? כי יש אדם שאישר את המתקן, אבל אישרו אותו לפני שהתקינו את היוטות, ואם היו שמים אותן ואז קוראים לאישור, אף אחד לא היה מספק את האישור", אומר תושב השכונה שגם עוסק בתחום הבטיחות.
לדבריו, הוא ושכנים נוספים התקשרו לאחרונה אין ספור פעמים למוקד העירוני, "שולחים פקחים שעומדים, מסתכלים, לא רואים את הילדים שכבר ברחו וגם לא מבינים את האסון המתקרב", הוא אומר ומתקומם על תגובות שקיבל מחלק מההורים שטענו שהדבר הוא באחריות ההורים.
"הייתי בעבר פרמדיק, טיפלתי בילדים האלה. מי הולך עם הילד שלו בגיל 11 לגן שעשועים? מדובר במפגע בטיחותי שצריך להיות ממוגן, כמו שיש בור בכביש ושמים סביבו גדר, כך צריך למנוע מהילד להגיע ליוטה, זו האחריות של העירייה. אם ילד ייפול אל מי יבואו? אל מי שאישר, תהיה פה שרשרת של עצורים, לא יכול להיות שבודק מתקנים אישר מתקן כזה לא בטיחותי, אתה לא יכול לשים מתקן בגובה שיש לו פתח".
מהעירייה נמסר: "המתקן בשכונה עבר את כל האישורים וההיתרים לפני ואחרי ההתקנה. עם זאת הנושא ייבדק שוב. לצערנו יש כאלה שמטפסים על המתקן ומסכנים את עצמם, בפרט בתקופת החופש הגדול. אנו קוראים להורים להשגיח על ילדיהם ולחנך אותם להתרחק ממצבים מסוכנים".