גן השעשועים המרכזי בשדרות חן סגור כבר שבועיים ולטענת התושבים אף אחד לא נותן להם תשובות ולילדיהם אין מקום לשחק בו אחר הצהריים סמוך לבית. מבירור שערכו מדובר בסגירה מטעם חברת החשמל, ואפילו מתרוצצת לה שמועה שאת הגן יצטרכו להעתיק ממקומו בשל בעיית בטיחות שקשורה לחשמל.
1 צפייה בגלריה
גן השעשועים הסגור. "לב הקהילה והשדרה"
גן השעשועים הסגור. "לב הקהילה והשדרה"
גן השעשועים הסגור. "לב הקהילה והשדרה"
(צילום פרטי)
קראו גם:
הגן, שהוא המרכזי והיחיד בשדרות חן, מגודר ואי־אפשר להיכנס אליו. בתחילה היה נראה שמדובר בעבודת חפירה זמנית, אך עד מהרה הגן כולו גודר ומאז אין אליו גישה. תושבים התלוננו למוקד העירוני, שגילה שבכלל מדובר בעבודות של חברת החשמל, והשמועה שהופצה בשכונה היא שמדובר בקו מתח שהתגלה מתחת לגינה, שהיא לא בטיחותית ושבכלל צריך להעתיק אותה.
לדברי אמנון ירום, פעיל חברתי מהשכונה שניסה לבדוק את הנושא מול העירייה ומול חברת החשמל, לא התקבלו תשובות חד־משמעיות לגבי מה שמתרחש בגינה. "שאלתי מספר פעמים ואף אחד לא רוצה לענות", הוא מסביר.
תושבים אחרים אומרים שפנו גם הם למוקד ולחברת החשמל, לחלקם אמרו שהתגלה קו מתח מסוכן מתחת לגינה, לחלק בכלל אמרו שבמקום תוקם גינת כלבים ובמקרה אחד נאמר שיהיה צורך להעתיק את הגן למיקום אחר.
"אם לא הספיקה לנו הבנייה בשכונה, הכבישים ההרוסים, החניות שצבועות אדום־לבן, עכשיו גם אין לנו גינת שעשועים", אומרת השבוע מיטל, תושבת השכונה. "הגינה הזו היא לב הקהילה והשדרה, יש פה המון משפחות עם ילדים קטנים שזה בדיוק מה שהן עושות אחר הצהריים, ועכשיו חוץ משביל אחד מוצל פשוט אין מה לעשות כאן. אנחנו בשיא הקיץ, חופש גדול, מה ההצדקה למה שקורה כאן? למה לא נותנים לנו תשובות?"
מהעירייה נמסר: "גינת המשחקים ברחוב שדרות חן נסגרה לפני כשבועיים, לאחר שבוצעו במקום עבודות של חברת חשמל שפגעו בתשתיות של מתקני המשחק. הוחלט שהמתחם יחודש בהקדם האפשרי ויועתק שלושה מטרים פנימה, באותו המיקום בשדרה. העבודות בגינה יחלו בשבועיים הקרובים ויימשכו חודש וחצי".
מחברת החשמל טרם התקבלה תגובה.