גבר שהתגורר זמנית בקיבוץ חולדה, נהג להטריד במשך כשנה וחצי ילדות ונערות באתר 4Girls, העוסק בתחומי עניין של ילדות ונערות, בין היתר דימוי גוף, תזונה, יחסים עם ההורים וטיפוח. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו השבוע בבית המשפט השלום ברחובות.
1 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: shutterstock)
הנאשם, בשנות ה־30 לחייו, נהג החל מחודש אוקטובר של שנת 2018 ועד לחודש יולי של שנת 2020, להתכתב עם נערות וילדות בפורום 18+ שנמצא בתוך האתר, ובו מותר לשאול שאלות בנושא מין. הכניסה לפורום מותנית בהצהרה כי הפונה היא מעל גיל 18, זאת למרות שמדובר בהצהרה בלבד ולפורום נכנסות גם קטינות.
קראו גם:
על פי כתב האישום, האיש נהג להתכתב עם הנערות בתכתובות בעלות אופי מיני, כשהוא מציג את עצמו כנערה בת 15-13. בין היתר הוא שלח לכמה נערות תמונות בהן הופיע איבר מין זכרי, תמונות של ילדים קטנים עירומים, או תמונות תקריב של איברי מין של ילדים קטנים.
רוב הנערות הזדהו בפניו בגילן האמיתי, שנע בין 12 ל־15 שנים, וכולן דרשו ממנו להפסיק, לא לשלוח להן תמונות ואף אמרו לו כי הוא מטריד אותן.
הנאשם, כך נטען, התכתב עם לא פחות מ־58 נערות. כתב האישום מייחס לו 58 סעיפים של מעשה מגונה ללא הסכמה, ובנוסף ניסיון למעשה מגונה בקטינה שעוד לא מלאו לה 14, ניסיון להטרדה מינית, פרסום מידע כוזב במחשב ומעשה מגונה בפומבי.