מתחילים ברחובות, ואחר כך העולם. זו הגישה של בעלי מסעדת ההמבורגרים החדשה והכשרה "מי מה מו" שנפתחת בעיר בהשקעה של מיליון וחצי שקלים ובקונספט ייחודי המוגדר כ"פאסט קז'ואל". בתכנון: עוד שבעה סניפים בארץ עד סוף 2024. אחר כך השמיים הם הגבול.
4 צפייה בגלריה
'מי מה מו'. חדש ברחובות
'מי מה מו'. חדש ברחובות
'מי מה מו'. סניף ראשון ברחובות
(צילום: אסף קרלה )

מאחורי המיזם החדש עומדים אנשי העסקים והמסעדנים, גלעד אלמוג וניר אדרי, משותפי רשתות הקפה 'גרג' ו'ביגה'. לאור ההצלחה, הניסיון והידע שרכשו במהלך השנים, הם פותחים את הבייבי החדש: מסעדת המבורגרים שתעניק, לדבריהם, ללקוחות לא רק טעם אלא גם מעטפת, עיצוב, חוויה, מוסיקה ומרכיבים מוקפדים ועדכניים של מסעדנות מהשורה הראשונה.

4 צפייה בגלריה
'מי מה מו'. חדש ברחובות
'מי מה מו'. חדש ברחובות
ההמבורגר של 'מי מה מו'
(צילום: אסף קרלה )

המסעדות יוקמו ב"פריים לוקיישנים" בשטח של כ-90 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כמיליון שקלים לסניף. הסניף הראשון הוא ברחוב הכרמל 80 ברחובות, השני ייפתח בקריית אונו – צומת סביון (בתחילת חודש מאי 2024) כאשר התכנון הוא לפתוח כ- 8 סניפים עד סוף שנת 2024 (ירושלים, רעננה, חיפה וערים נוספות ברחבי הארץ).

קראו גם:

התכנון הוא להרחיב את הפעילות מעבר לים עד סוף שנת 2025.
על עיצוב המסעדות אמונה המעצבת, אלונה אליאסי, אשר בחרה בסגנון עיצוב על זמני המבוסס על DNA של מקורות ההמבורגר בעולם המשלב חומרי יסוד עם שילובים קוטביים כגון ניקל ונירוסטה בשילוב עץ וג׳ינס. הסניפים כוללים ישיבה במקום, עמדת הזמנות, קיוסקים ותפריט דיגיטלי מתקדם.

4 צפייה בגלריה
'מי מה מו'. חדש ברחובות
'מי מה מו'. חדש ברחובות
קודם רחובות, אחר כך העולם
(צילום: אסף קרלה )

אלמוג ואדרי גייסו לפרוייקט את השותף, מרט רוסומחו, מי שאחראי על החלק הקולינרי והתפעול ומהווה חלק בלתי נפרד מהמותג.
ההמבורגר של 'מי מה מו' כשר, מורכב מחומרי הגלם הטובים ביותר (100% בשר בקר טרי) כאשר הכל נעשה במקום ברמת טריות מקסימלית החל מטחינת הבשר ועד טבילת הקציצה ברטבים תוצרת בית שנרקחו במיוחד עבור המותג ומוגש בלחמנייה רכה, רוטב הבית, חסה-עגבנייה-בצל סגול-חמוצים. בנוסף בתפריט, מנת קריספי צ'יקן ייחודי ותוספות של צ'יפס טרי וביתי וסטייק כרוב מטוגן.

4 צפייה בגלריה
'מי מה מו'. חדש ברחובות
'מי מה מו'. חדש ברחובות
'מי מה מו'. גם מנות מיוחדות
(צילום: אסף קרלה )

גלעד אלמוג וניר אדרי בעלי המותג 'מי מה מו': "אנחנו שמחים שקיבלנו את ההחלטה לפתוח את הסניף הראשון של 'מי מה מו' בעיר רחובות האהובה ויקרה לליבנו. המקום מציע חוויה קולינארית בלתי מתפשרת לתושבי רחובות והסביבה ללא הצורך לעזוב את העיר. רצינו לפנות לקהל לקוחות חדש בעיר רחובות. קהל שמחפש אוכל רחוב איכותי במחיר שמתאים לכל כיס ועם כשרות של רבנות.
"היה לנו חשוב לשלב קולינריה איכותית וכשרה מבלי לפגוע באיכות המוצר. הדבר שאנחנו הכי מאמינים בו הוא טריות וחומרי גלם איכותיים שמגיעים מדי יום ונבחרים בקפידה, וכמובן, שרות וחווית מקסימלית ללקוחות. אנו מזמינים את כל התושבים שברחובות ובסביבותיה לפגוש אותנו בסניף החדש והמעוצב שלנו. בואו לחוות איתנו את האוכל הכי טעים והכי טרי בעיר, ולהתענג על חווית האכילה שלנו באווירה שמחה ומיוחדת".