ראש העירייה החדש של רחובות, מתן דיל הודיע כי סיים היום (רביעי) את מלאכת גיבוש הקואליציה למועצת העיר ב-5 השנים הקרובות. הסכם קואליציוני נוסף נחתם עם סיעת "החינוך בראש" ומינוי סגן נוסף - זהר בלום.
3 צפייה בגלריה
ראש עיריית רחובות מתן דיל
ראש עיריית רחובות מתן דיל
ראש עיריית רחובות מתן דיל
(צילום: שרון גבאי)

בלום שהחזיק במשך שנים את תיק החינוך יחזיק בקדנציה הקרובה את תיק חזות העיר ויקדם את נושא הניקיון וטיפוח העיר.

קראו גם:

ראש העירייה בחר להשאיר אצלו ולנהל באופן אישי את שלושת התחומים הבולטים והחשובים ביותר: תיק החינוך, ההנדסה, התכנון והפיתוח וגם תיק הביטחון.

3 צפייה בגלריה
זוהר בלום
זוהר בלום
זהר בלום. ימונה לסגן ראש העירייה
(צילום: אבי מועלם)

דיל: "אנחנו משאירים את מערכת הבחירות מאחור ומקימים קואליציה מאוחדת שתייצג ותשרת את התושבים, ללא פילוג. נעבוד ונפעל יחד כדי להפוך את רחובות לעיר מובילה ונחזיר אותה לקדמת הבמה" כך אמר היום דיל הוסיף: "הבטחתי לכם שינוי ועכשיו אני גם מקיים. העירייה תעבוד בשקיפות מלאה ותציג תכניות עבודה מקושרות תקציב, נקיים שיתופי ציבור ונתייעץ איתכם, התושבים, בכל האלמנטים המשפיעים על החיים בעיר".
ויש גם מי שנשאר בחוץ. בהודעה רשמית שפרסם יניב מרקוביץ', מי שהתמודד מול דיל לראשות העירייה ובקדנציה הקודמת היה סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר, הוא הודיע על תפקידו החדש: יו"ר האופוזיציה.

3 צפייה בגלריה
(יניב מרקוביץ' | צילום: דוברות עיריית רחובות)

"בקדנציה הקרובה אשרת אתכם כיו״ר האופוזיציה. מבטיח שאעשה את שליחותי באותה מסירות ונאמנות שפעלתי עד היום. חברותיי וחברי לסיעה ואני נפעל בצורה עניינית לממש את החזון שלנו למען תושבי העיר שבחרו בנו, ולמען תושבי העיר כולה. אני מאחל להנהלה החדשה הצלחה בעבודתם החשובה", כתב מרקוביץ'.
הקואליציה המלאה תוצג בישיבת מועצת העיר החגיגית שתתקיים ביום ראשון הקרוב, 7.4, בשעה 18:00 בבית העם- היכל התרבות העירוני. הישיבה תועבר גם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.
פורסם לראשונה: 14:05, 03.04.24