אתמול בערב (ראשון, 31.3) ערך ראש העירייה הנכנס, מתן דיל, את הפגישה הרשמית הראשונה שלו בתפקיד. הראשונים שבחר להיפגש עמם היו משפחות החללים בני העיר רחובות, שנפלו במלחמת חרבות ברזל והורי הנרצחים בפסטיבל המוסיקה "נובה" שהתקיים ליד קיבוץ רעים.
3 צפייה בגלריה
המפגש המרגש
המפגש המרגש
המפגש המרגש
(צילום: עיריית רחובות)

אל הפגישה המשותפת שהתקיימה בבניין העירייה הגיעו עשרות משפחות חללים שאיבדו את היקר להם מכל בחודשים האחרונים מאז החלה המלחמה.

קראו גם:

את הפגישה המרגשת פתח ראש העירייה בפנייה ישירה להורים, האחים וקרובי המשפחה שהגיעו: "כשחשבתי על היום הראשון שלי בתפקיד הבנתי שאני לא יכול לפתוח את הקדנציה שלי כראש עיר בלי לפגוש אתכם, המשפחות שהקריבו את היקר מכל כדי שנוכל לחיות כאן. חשוב לי שתדעו שאנחנו איתכם, אני והעירייה בראשותי עומדים לצידכם כל הזמן. אתם לא לבד".

3 צפייה בגלריה
המפגש המרגש
המפגש המרגש
הראשונים שפגשו את ראש העיר
(צילום: עיריית רחובות)

במהלך הפגישה כל אחד מבני המשפחות הציג את עצמו וחלק מבני המשפחות אף הציגו בעיות, אליהן התייחס ראש העיר באופן מפורט והבטיח לנסות לעזור אל מול אגף ההנצחה במשרד הביטחון.
ראש העירייה, מתן דיל, התחייב להקים ועדה מיוחדת להנצחת היקרים בשיתוף המשפחות השכולות. "הועדה שנקים תפעל כדי שאתם תקבלו מענה ועזרה בכל מה שצריך. אנחנו נפעל יחד איתכם ונעמוד לצידכם בכל שידרש", ראש העירייה אף ביקש שעד שתוקם ועדה, המשפחות השכולות יפנו אליו באופן ישיר באמצעות הטלפון הנייד שלו.

3 צפייה בגלריה
ראש עיריית רחובות מתן דיל
ראש עיריית רחובות מתן דיל
ראש עיריית רחובות מתן דיל
(צילום: שרון גבאי)

הפגישה הסתיימה באיחולי חג שמח ושי קטן למשפחות בצורת סחלב לבן ועליו השיר "לעולם" של המשורר אהרון בס המסתיים במילים האופטימיות: "לא נפסיק את הלהבה - לעולם אל מול החשכה".