פעוטה בת 4 מרחובות התלוננה בפני אימה שהגננת בגן לא מתנהגת אליה יפה. האם החליטה לבדוק את טענות הילדה, והסתירה מכשיר הקלטה בצהרון. לדבריה, היא נדהמה ממה ששמעה. בעקבות המקרה הוגשה תלונה במשטרה והרשת שמפעילה את הצהרון השעתה את מובילת הצהרון והסייעת.
1 צפייה בגלריה
המשטרה חוקרת
המשטרה חוקרת
המשטרה חוקרת
( צילום המחשה : shutterstock)
"שמעתי את הגננות צועקות ללא סיבה על הילדים, משפילות, מבזות אותם, מתעללות בחסרי ישע מילולית ונפשית", מספרת אחת האימהות ומוסיפה: "הן משפילות ונוקטות בטקטיקות של לקיחת צלחות אוכל מהילדים בתור עונש. באחת ההקלטות נשמעת אחת מהגננות אומרת לילדה כאובה ובוכה 'מגיע לך', בעקבות מכה שקיבלה, ולא בדקו מה שלומה של הילדה".
קראו גם:
לדברי אמהות, הילדים הקטנים נוהגים להקניט את הגננות ולחקות את קולן, מה שעורר כעס בקרב הצוות, ועל פי החשד הוביל לאמירות לא ראויות. עוד טענו האמהות כי הן מודאגות מהזנחה, וחוששות מסכנה לשלומם הנפשי והפיזי של הילדים בצהרון.
בעקבות הדברים הללו, הגישו כאמור שתי אמהות, כל אחת בנפרד, תלונה במשטרה שחוקרת כעת את האירועים והתנהלות הגננות.
מרשת חוויות נמסר: "רשת חוויות פעלה מיידית ובשקיפות בטיפול בדיווח, תוך שיתוף ההורים בתהליך. אנו רואים בחומרה כל דיווח על אירוע כאמור ובטוחים כי משטרת ישראל תעשה את תפקידה. המובילה והסייעת הושעו מיידית ונפתח הליך בירור ושימוע לפי הנהלים".
לעדכונים - חדשות רחובות