כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב רחובות, בו נטען כי הטריד, איים ותקף את בת זוגו, שהחליטה לסיים את מערכת היחסים עימו, אותה ניהלו השניים כשהם נשואים לאחרים.
בכתב האישום שהוגש נגדו נטען כי האיש, גבר בשנות ה־30 לחייו, הטריד אישה, בלש אחריה, איים עליה ותקף אותה, רק כי ביקשה לסיים את הרומן שניהלו שניהם מחוץ לנישואין.
1 צפייה בגלריה
שלח אלפי הודעות
שלח אלפי הודעות
שלח אלפי הודעות
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
על פי כתב האישום השניים ניהלו את הרומן במשך שנתיים, ולפני שנה ביקשה האישה לשים סוף לקשר ביניהם, אך הנאשם לא היה מוכן לפרידה והחל להטריד אותה בטלפון. על פי הנטען באישום הוא שלח לה הודעות בכל שעות היממה ובסך הכל שלח לה 2,500 הודעות. הוא התקשר בכל שעות היממה ואף הגיע לביתה, ואיים כי אם לא תענה לשיחותיו יספר לבעלה וילדיהם על הרומן ויתאבד.
באחד המקרים פנתה האישה לאביו של הנאשם וביקשה ממנו שישוחח עם בנו כדי שיפסיק להטרידה. בתגובה הגיע הנאשם לביתה, חיכה למטה ואמר לה שאם לא תרד הוא יחתוך לעצמו את הוורידים. האישה ירדה למטה והסיעה את הנאשם לביתו ברכבו של בעלה. במהלך הנסיעה אמר לה הגבר כי הוא מעוניין לחזור לקשר רומנטי עימה והיא סירבה. כשעצרה ליד ביתו תקף אותה ומשך אותה החוצה מהמכונית בכוח, וחילצו אותה עוברי אורח.
הנאשם לא חדל ממעשיו, והוא אף הגיע למקום עבודתה של האישה ועקב אחריה לרכבה. הוא נסע אחריה וברמזור אדום יצא ממכוניתו ופתח את דלת רכבה ושאל אותה מדוע היא לא עונה לו.
בתגובה נכנסה למכוניתו ושאלה מדוע הוא ממשיך להטריד אותה, והוא ניסה לחבק ולנשק אותה.
לאחר מכן הוא הגיע לפנות בוקר לביתה, הניח מכתב על רכבו של בעלה, צלצל בדלת דירתם, העיר את המשפחה כולה וברח.
כעת מוגש נגדו כתב אישום בגין ההטרדות, התקיפה והאיומים.
כל העדכונים - חדשות רחובות