אספן קלפים מאיזור השפלה הגיש השבוע בקשה לבית המשפט השלום ברחובות לקבלת צו הרחקה נגד אספן קלפים אחר שעימו ערך עסקה, שהגיע לטענתו לביתו להטריד אותו לאחר שהתחרט על עסקה שהתבצעה ביניהם.
1 צפייה בגלריה
"עוד נתראה"
"עוד נתראה"
"עוד נתראה"
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי כתב הבקשה, שהוגש השבוע על ידי אספן הקלפים, הוא הכיר אספן אחר בקבוצת פייסבוק של אספני קלפים, והם התכתבו ביניהם וביצעו שתי עסקאות של קלפי אספנות – האחת לפני מספר חודשים והשנייה ביום ראשון לפני שבועיים.
על פי כתב הבקשה, הגיע הקונה לבית המוכר, והאווירה היתה רגועה. הקונה קיבל את הקלפים ושילם סכום כסף עבורם. אלא שעשר דקות לאחר שהעסקה התבצעה, ולאחר שלחצו ידיים והכסף הועבר, התחרט המוכר ואמר שהקונה הפעיל עליו לחץ כדי לקיים את העסקה. הקונה סירב להשיב את הקלפים ואמר שהעסקה בוצעה, ומאותו רגע, לטענתו, החלה מסכת הטרדות מצד המוכר.
על פי הבקשה, התקשר המוכר פעם אחר פעם ואף שלח הודעות מאיימות למבקש. על הקלפים אמר: "תיהנה מהם כל עוד אתה יכול", והוסיף וכתב: "אם הייתי מאיים היית מרגיש. הכל פתוח, אנחנו עוד נתראה".
באחד מערבי השבוע האחרון, חזר בנו של הקונה לביתם, ולאחר כמה דקות שמע צלצול באינטרקום. כשפתח את הדלת עמדו מולו מוכר הקלפים מהעסקה, ועוד אדם שאינו מכיר.
בבקשה נטען כי הקונה אמר לו ללכת משם וניסה לסגור את הדלת, אך האיש שהצטרף למוכר הקלפים הניח את כף רגלו בפתח ומנע מהדלת להיסגר, תוך שהוא אומר לקונה: "אתה לא מכיר אותי, אני אגמור אותך".
במקום התפתחה מהומה, בה צעקו אשתו של רוכש הקלפים וילדיו, והרוכש עצמו אמר לשניים שיפגשו אותו למטה. כשהשניים ירדו צלצל האיש למשטרה, והשוטרים שהגיעו למקום עצרו אותם.
השבוע כאמור הגיע הרוכש לבית המשפט וביקש צו הרחקה מן השניים, והשופט נעתר לבקשתו והוציא צו עד לדיון במעמד שני הצדדים בהמשך השבוע.