במסגרת ההערכות לחג הפסח, אגף חזות העיר תגבר את מערך הניקיון והתברואה על מנת לצחצח את העיר ולפנות את כל האשפה עד לערב החג.
3 צפייה בגלריה
מנקים את רחובות
מנקים את רחובות
מנקים את רחובות
(צילום: עיריית רחובות)
במסגרת זו, מערך פינוי הגזם והגרוטאות ומערך פינוי הפסולת הביתית מתוגברים במיוחד, מערך שטיפת מדרכות ומרחבים ציבוריים באמצעות קיטור מתוגבר ב- 3 ניידות, תגבור מערך טיאוט הרחובות ידנית ובאמצעות מכונות טיאוט מתוגבר אף הוא ומתגברים גם את תחום ניקיון שטחים פתוחים ומדרכות מעשבייה באמצעות טרקטור האגף.
10 מכולות נוספות לפינוי פסולת מוצבות בשכונות העיר על מנת לאפשר פינוי פסולת נוספת, ובמטרה לאפשר הוצאת פסולת לרחוב שלא בימי הפינוי.
בשל תאריכי החג השנה, יהיו שינויים במועדי פינוי גזם וגרוטאות ואשפה ביתית. חג הפסח יחול בימים מוצ"ש – ראשון (27-28.3). לפיכך ביום ראשון,28.3 , טו' בניסן לא יהיה פינוי אשפה ביתית. אגף חזות העיר בעיריית רחובות לטפל בפינוי אשפה ביתית ביום חמישי ה- 25.3 במהלך היום, ולאור העומס הצפוי ייערך פינוי נוסף במהלך הלילה.
במוצאי החג הראשון, יום ראשון ה- 28.3, תפונה אשפה ביתית.
3 צפייה בגלריה
מנקים את רחובות
מנקים את רחובות
מנקים את רחובות
(צילום: עיריית רחובות)
בתחום הגנים ונוף והמרחב הירוק ברחבי העיר רחובות, נשתלו במהלך התקופה האחרונה מאות אלפים של פרחי עונה ומאות צמחים רב שנתיים אשר כעת לקראת החג פורחים במלוא הדרם, באיי התנועה, בכיכרות ובמרחבים הירוקים.
בנוסף, מתבצעות בימים אלה עבודות חידוש צמחייה ונטיעת עצים במדרכות ציבוריות, בצירים ראשיים, בפארקים ובגנים הציבוריים.
קראו גם:
צוותי אגף הגנים מבצעים שטיפות של הגנים הציבוריים וכן ניקיון יסודי בכל הערוגות הציבוריות לסילוק פסולת שנאספה בינות לצמחים.
בימים אלו אגף גנים ונוף גם נערך להכנת גינות ההנצחה והאנדרטאות לזכר נספי השואה וחללי מערכות ישראל.
3 צפייה בגלריה
מנקים את רחובות
מנקים את רחובות
מנקים את רחובות
(צילום: עיריית רחובות)
רחמים מלול, ראש העירייה: "רחובות העיר לובשים חג לרגל פסח, חג האביב. מערך הניקיון והתברואה פועל במתכונת מתוגברת על מנת לעמוד בכל המשימות של הניקיון ופינוי הפסולת בהיקפים חריגים טרם החג. שתילת האביב בשיא פריחתה עכשיו, וכל זאת על מנת שנוכל ליהנות כולנו מעיר נקייה ואווירת חג האביב נעימה במיוחד"
יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר: "אנו עושים הכול על מנת להכין את העיר לחג האביב בתחום חזות העיר, הן בתחום הניקיון והן בתחום הגינון והנוף. אנחנו לא חוסכים בכוח אדם ובמשאבים על מנת לוודא שכך יהיה. אני זמין עד ערב החג בכל פניה ובקשה במקומות שבהם נדרש טיפול נוסף"
דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "כמדי שנה העירייה נערכת לתגבר את פעולות הניקיון, על מנת שנוכל להגיע לערב ליל הסדר כשהעיר מצוחצחת. הציבור נקרא להישמע להוראות, לעקוב אחר השינויים בהסדרי הפינוי ולהימנע מהשלכת פסולת שלא לפי ההנחיות".
לעדכונים - חדשות רחובות