לידה בהפתעה: שיראל אהרון מרחובות הייתה בחודש התשיעי להריונה כשהגיעה לבדיקת מוניטור שגרתית במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות בעיר. לפתע החלו צירים, ובהתייעצות עם רופא הנשים שבדק אותה, ד"ר ינאי זינס, הם הבינו שהיא בתחילת תהליך של לידה במרפאה.
2 צפייה בגלריה
של ד"ר ינאי מחזיק את התינוק ינאי, שנקרא על שמו
של ד"ר ינאי מחזיק את התינוק ינאי, שנקרא על שמו
של ד"ר ינאי מחזיק את התינוק ינאי, שנקרא על שמו
(צילום: מכבי שירותי בריאות)
אחות מרפאת מכבי ג'ני קלנטרוב וד"ר ינאי הבהילו אותה לחדר הרופא ויילדו אותה שם. הלידה עברה בזריזות ובהצלחה רבה, כאשר מיד לאחר מכן האם והתינוק הועברו באמבולנס לבית החולים קפלן להמשך טיפול והשגחה.
קראו גם:
לאחר שבועיים של התאוששות, הגיעה השבוע שיראל למרפאת מכבי בה יילד אותה ד"ר ינאי והיא שמחה לבשר לו כי החליטה לקרוא לבנה ינאי, על שמו. 
"זו היתה חוויה מיוחדת ולא שגרתית, אבל לא נלחצתי והרגשתי שאני בידיים טובות. בתחילת אותו היום הרגשתי צירים באים והולכים, שלפתע התעצמו בכניסה למרפאה, שם הרופא והאחות בדקו אותי ובישרו לי רשמית שאני בלידה. בעלי עוז ישב לידי לאורך הלידה והרגשתי רגועה ונינוחה, ופשוט הנחתי לגוף שלי לעשות את שלו. עם תחושת הביטחון שהשרה עליי ד"ר ינאי, העדפתי ללדת במרפאה תחת השגחה באווירה נינוחה ולא באמבולנס", סיפרה אהרון.
איך החלטתם על השם לתינוק?
"השם ינאי היה אחד מבין ארבעה שמות שבעלי ואני אהבנו וחשבנו עליהם לפני הלידה. אבל מיד לאחר הלידה כשהחזקנו את הבן הקטן שלנו והסתכלנו לו בעיניים, לא היה לנו ספק שנקרא לו ינאי, על שם הרופא שטיפל בנו באופן כל כך מסור. התחושה הייתה שכל הקצוות מתחברים לנו משמים, זה היה ממש נס. אני רוצה להודות לצוות הרפואי שתפקד בצורה מדהימה ובתנאים לא שגרתיים".
2 צפייה בגלריה
המשפחה המאושרת
המשפחה המאושרת
המשפחה המאושרת
(צילום: מכבי שירותי בריאות)
ד"ר ינאי זינס, רופא נשים, מכבי שירותי בריאות: "לידתה המופלאה של שיראל במרכז הרפואי של מכבי ברחובות, היא מופלאה לא רק לנוכח מיקומה אלא גם לנוכח השלווה בה ילדה את בנה, שלווה אשר הדגישה את האמון בי ובצוות הרפואי של מכבי. אני מודה לשיראל על ההזדמנות לחוות אתה את רגעי הלידה המרגשים, ועל הכבוד הרב שאני חש לנוכח בחירתה לקרוא לבנה ינאי, על שמי. מאחל להם גידול קל, בריאות איתנה והמון מזל טוב".