התלונות הרבות של הורים במשך שנים על התנהלות רשת "חוויות" הגיעו בסופו של דבר אל הנהלת עיריית רחובות, ובתחילת השבוע הודיעו ראש העירייה, רחמים מלול ומנכ"ל העירייה, דורון מילברג על הפסקת ההתקשרות מיידית עם החברה למת"נסים ורשת חוויות, בטענה לאי עמידה בהסכמים שסוכמו.
1 צפייה בגלריה
מתנ"ס חוויות. נפרדנו כך?
מתנ"ס חוויות. נפרדנו כך?
מתנ"ס חוויות. נפרדנו כך?
(צילום: אבי מועלם)
"סוף סוף אנחנו מרגישים שמישהו מקשיב לנו", אמר השבוע אלון, שהתלונן לא מעט בעבר על התנהלות הרשת. "אנחנו מתלוננים בלי סוף בשנים האחרונות על שירות מחפיר, על ילדים שלא מקבלים אוכל בזמן בצהרונים, על חוסר מענה ועל בעיות תשלום, אני שמח שיש מי ששומע אותנו בעירייה, גם אם מאוחר, עדיף על בכלל לא, מגיע להורים ברחובות שירות טוב ומגיע לילדים בצהרונים ליהנות מצהרונים בטוחים ואיכותיים".
קראו גם:
גם התושב יגאל לוי הוסיף: "נראה שהעירייה התחילה להבין שהיא לא יכולה רק לזקוף לזכותה פעילויות של הרשת ו'להפציץ' עם תמונות של בכירי העירייה עם ילדים במתקני הרשת, ומצד שני להתעלם מזעקת התושבים ש'זרוע שלה' מתייחסת כאילו היא גוף עסקי דורסני".
ליאת כהן, שגם התלוננה בעבר על חוויות, הוסיפה ואמרה: "שמחתי, כי אנחנו קהל שבוי כבר הרבה זמן, מי שרוצה צהרון בתוך הגן צריך לקבל את השירות שלהם והוא לא טוב בלשון המעטה, מאוד סבלנו בעיקר בתקופת הקורונה, אני מקווה שזו תחילתה של דרך חדשה".
אלא שלצד אנחת הרווחה עוררה ההודעה גם חשש גדול ולא מעט בלבול בקרב הורים לילדים המשתמשים בשירותים השונים של הרשת - מצהרונים ועד חוגים. אלה תהו מה עלול לקרות לפעילויות אלה באמצע השנה. בעקבות כך נאלצה העירייה להרגיע את ההורים כי אין להודעת הפסקת ההתקשרות השפעה על הפעילות היומיומית השגרתית וכי פעילות רשת חוויות במסגרת הצהרונים, המעונות, הקייטנות והחוגים תימשך כרגיל.
מתגובת החברה למתנ"סים מתברר כי מאחורי ההודעה הדרמטית, אין בעצם בשורה של ממש עבור ההורים
בעירייה סירבו להתייחס רשמית מעבר להודעה, אבל גורם הסביר כי אכן בשלב הקרוב בשטח הכל יימשך כרגיל, וכי התקווה היא שכאשר ייבחר מנכ"ל חדש, הוא יוביל את הרשת בכיוון אחר.
ואכן, מתגובת החברה למתנ"סים מתברר כי מאחורי ההודעה הדרמטית, אין בעצם בשורה של ממש עבור ההורים, לפחות לא בטווח הקרוב, וכי בסופו של דבר מדובר במאבקי כוחות על מי יעמוד בראש הרשת בעיר.
"ראש עיריית רחובות בחר להדיח את מנכ"ל רשת חוויות, שהוא עובד החברה למתנ"סים, ללא תיאום עם החברה, בניגוד להסכם המשולש וללא דיון ואישור הנהלת רשת חוויות למהלך", טענו בחברה למתנ"סים. "עקב כך הבהירה החברה לראש העירייה שאם בכוונתו להמשיך בהתנהלות זו, עליו להוציא מכתב רשמי בו הוא מוותר על השותפות עם הגורם המקצועי, להלן החברה למתנ"סים. כך עשה ראש העירייה ובכך אנו מסיימים שותפות רבת שנים ומקווים שהרשת תמשיך לפעול לרווחת התושבים".
לעדכונים - חדשות רחובות