תושב רחובות רכש משקפיים בחנות אופטיקה בעיר, אך כעבור מספר חודשים לא היה שבע רצון והגיע לחנות להתעמת עם בעליה. כעת הוא נתבע לפצות את בעל החנות שגם טוען כי הלקוח הזועם ירק עליו והדביק אותו בנגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
תובע 30 אלף שקלים
תובע 30 אלף שקלים
תובע 30 אלף שקלים
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לפני כשנה הגיע התושב לחנות אופטיקה מקומית ורכש לעצמו מספר עדשות מגע וזוג משקפיים שאותו בחר בעצמו. חצי שנה מאוחר יותר, בעת שבחנות היו לקוחות נוספים ועובדת אחרת, חזר אותו לקוח כדי להביע את מורת רוחו מאיכות הסחורה שרכש ודרש לקבל פיצוי הרכישה.
בתביעה שהגיש בשבוע האחרון לבית משפט השלום ברחובות טוען בעל החנות כי במשך דקות ארוכות ובסבר פנים יפות הוא ניסה להסביר ללקוח הזועם את המצב ולהגיע איתו להבנות, אך הלקוח היה עצבני מכדי לשוחח איתו ולהגיע לפתרון מוסכם על כל הצדדים.
לדברי התובע, אותו לקוח הגיב באלימות והחל לאיים שיפגע בו, דבר שגרם לשאר הלקוחות בחנות לעזוב את המקום מחשש שגם הם ייפגעו. גם העובדת הנוספת הסתגרה בחדר צדדי מפחד שיקרה לה משהו. לאחר דקות של איומים, התקרב הלקוח אל בעל החנות וירק על פניו מספר פעמים.
לטענת בעל החנות, הוא נפגע קשות מהתקרית הזו ואף חלה במחלת הקורונה וכל זאת בגלל התנהלות פסולה של הלקוח.
כעת, שנה לאחר התקרית, דורש בעל החנות שאותו לקוח יפצה אותו על עוגמת הנפש ועל הנזקים שנגרמו לו. התביעה על סך של כ־30 אלף שקלים הוגשה בשבוע שעבר והיא ממתינה לכתב ההגנה של הלקוח.