השלכות הקורונה: רשת חוויות מורידה את התקציב לשנת 2020 ב-17% לעומת אשתקד, וגם, לאחר תקופה ארוכה ללא מנהלת צהרונים נבחרה שרית ורון ענבי לתפקיד.
התקציב, בסך כ-98 מיליון, מבטא ירידה של כ-20 מיליון שקל, בעקבות ירידה בפעילויות בחודשי משבר הקורונה. דגש הושם על יצירת חוסן קהילתי, מתן פתרונות לקשיים שאליהם נקלעו התושבים, פתיחת שני מרכזים חדשים לפעילות, הרחבת הפעילות לאוכלוסיות מגוונות ומינוף תוכנית לאוכלוסיות המיוחדות.
2 צפייה בגלריה
ילדי רחובות בקייטנות הקיץ של רשת חוויות
ילדי רחובות בקייטנות הקיץ של רשת חוויות
ילדי רחובות בקייטנות הקיץ של רשת חוויות
(צילום: חוויות)
קראו גם:
"רשת חוויות מתאימה את עצמה לצרכים ולמציאות המשתנה בעקבות חודשי משבר הקורונה, ואנו נוהגים באחריות על מנת לשמור על תקציב מאוזן מחד והמשך מתן שירותים איכותיים ונחוצים לתושבים מאידך", כך אמר יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, לקראת אישור התקציב השנתי.
כהן ציין כי: "אנו מודעים לקשיים של ההורים וגם רשת חוויות נאלצה לראשונה להתמודד עם דילמות וסיטואציות מורכבות. במהלך השנה נתנו מענה לביטול פעילויות, שינויים בלתי פוסקים בעקבות ההנחיות המשתנות של ממשלת ישראל, פתיחת קייטנות הקיץ בהתראה קצרה והכנת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א, כל זאת תוך יציאת עובדים לחל"ת, מחסור בכוח אדם והתמודדות עם דילמות ואתגרים לא פשוטים. אני מודה לתושבים על הסבלנות ולמנהלים ולעובדים המסורים שעמדו באתגרים בהצלחה".
מנכ"ל הרשת, אלרואי אסרף, פתח בדברים בישיבת הכספים ואמר כי מהלכה של שנה מורכבת ומאתגרת זו הציבה בפניהם אתגרים ומשימות אשר הצריכו אותם לחשוב ולפעול בצורה קצת אחרת, הן בצד הכלכלי, הן בצד המקצועי והן בצד הקהילתי.
תקציב הרשת לשנת 2020 יעמוד על סך של כ-98 מיליון שקל והוא מבטא ירידה של כ- 20 מיליון שקל בתקציב, המהווים 17% ירידה ביחס לתקציב 2019. "מדובר בירידה השווה לפעילות של חודשיים ברשת, זאת בעקבות משבר הקורונה", ציין אסרף.
"התקופה שחלפה והאתגרים שהעתיד צופן לנו, לבטח יצריכו מאתנו גמישות מחשבתית, ראייה רחבה וקבלת החלטות לא פשוטות אך הכרחיות לקידום וטובת הרשת. כמנכ"ל חדש שנכנס לרשת, היו לי תוכניות ומחשבות רבות לשנה זו – פיתוח מנועי צמיחה, טיפול בגירעון המצטבר, ייעול המערכת מבחינת ניצול יתרון הגודל ועוד. בטוחני כי במהלך החודשים הקרובים ובוודאי בשנת הפעילות הבאה, אלו יבואו לידי ביטוי משמעותי", סיכם אסרף.
2 צפייה בגלריה
שרית ורון ענבי
שרית ורון ענבי
שרית ורון ענבי
(צילום: רשת חוויות)
עוד השבוע, נבחרה שרית ורון ענבי (42) לתפקיד מנהלת אגף הצהרונים ברשת חוויות, אגף שספג וסופג לא מעט אש לאחרונה. ורון ענבי כיהנה בתפקידה האחרון בדרגת רב-סרן כראש מדור מפקדים באגף כוח האדם במפקדת קצין חינוך ראשי של צה"ל.
היא תושבת מודיעין, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה וקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במדיניות ציבורית במגמת מנהיגות מהאוניברסיטה העברית, ענבי נבחרה לתפקיד מנהלת אגף הצהרונים ברשת חוויות, במסגרת מכרז של החברה למתנ"סים ורשת חוויות רחובות. "אני מודה על הזכות והאמון שניתנו בי, מגיעה עם הרבה מוטיבציה לתפקיד האזרחי הראשון שלי ואעשה הכל בשיתוף עם ההנהלה, העובדים וההורים על מנת ללמוד את הצרכים ולפתח את המענים המתאימים והמדויקים ביותר לצמיחת שירותי האגף, כשטובתם של ילדי העיר עומדים לנגד עיני", אמרה ענבי.