פריצה יוצאת דופן תוארה במסגרת כתב אישום שהוגש השבוע בבית משפט השלום ברחובות נגד צעיר בשנות ה־20 לחייו, תושב נס ציונה. על פי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר, הוא פרץ למספר בתים בעיר בשבועיים האחרונים.
1 צפייה בגלריה
פריצה
פריצה
פריצה
(צילום shutterstock)
לפי כתב האישום, בפעם הראשונה הצעיר נכנס לבית משפחה בעיר, גנב את מפתחות הרכב ואז גנב מתוך הרכב אוזניות בלוטות'. במקרה השני, שהתרחש יום לאחר המקרה הראשון, הצעיר הגיע בשעה 1:30 לפנות בוקר לבית משפחה ברחוב קיבוץ גלויות בעיר, שבו ישנו באותה העת אישה ושני ילדיה. הצעיר נכנס לחדר השינה של האם וגנב מארנקה 170 שקל וכרטיס קופת חולים על שמה. לאחר מכן הוא עבר בין חדרי הבית, והחל לאסוף כסף מזומן שמצא וכן חפצים שונים שנראו לו יקרי ערך.
תוך כדי שהפורץ עסוק במעשיו, התעוררה בתה הקטנה של האישה, מיהרה לאמה שישנה בסלון, העירה אותה ואמרה שיש פורץ בבית. האם נכנסה מיד לחדר הילדה וראתה שהוא מבולגן, אך הנאשם לא היה בו. היא נכנסה לחדר הבן ושם ראתה את הנאשם מנסה לפתוח את תריס החדר בניסיון להימלט.
בכתב האישום נטען שהאם לא איבדה עשתונות, הדליקה את האור בחדר ושאלה את הנאשם לפשר מעשיו בבית. בתגובה ענה לה הפורץ "שום דבר". האישה הבחינה בידיו של הפורץ בחפצים שונים כמו ארנק, בושם, קופסאות תכשיטים ומצלמה, ובלי להתבלבל דרשה ממנו בתקיפות להחזיר לה את חפציה. למרבה ההפתעה הפורץ כלל לא התווכח, הניח בידי האם את החפצים שהתכונן לגנוב ועזב את המקום.
לפי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר, כמה דקות לאחר שיצא מהבית נטול שלל, הוא החליט לפרוץ לבית פרטי סמוך וגנב ממנו כרטיס רב־קו וקופסה עם תכשיטים, בהם עגילים.