הסרטון הנצפה ביותר של שירן גינסברג בת ה-28 מרחובות כבר עבר רבע מיליון צפיות, והאצבע על כפתור הריפיט היוטיוב עוד נטויה. עוד לא שמעתם עליה? זה הרגע להכיר את כוכבת הרשת הטרייה של רחובות.
1 צפייה בגלריה
שירן גינסברג
שירן גינסברג
שירן גינסברג
(צילום: פרטי)
קראו גם:
מפתיע לגלות שהסרטון הכי נצפה של גינסברג, שחקנית טלוויזיה ותיאטרון בתחילת דרכה, הועלה דווקא מתוך תחושת דיכאון של ימי הקורונה. הסרטון שותף בעמוד הפייסבוק של "שרוטונים" ומשם כדור השלג החל להתגלגל, "ופתאום התעוררתי לחיים אחרי שהענקתי וגרמתי לאנשים לחייך ולצחוק".
חדי העין יזהו את גינסברג מתפקידה בסדרה "נבסו", אבל את דרכה החלה כבר בבימת הנוער כאן ברחובות.
איך התחיל עניין הסרטונים?
"כשהתחילה הקורונה סיימתי משחק במסלול למצטיינים באוניברסיטת תל אביב, ובהתחלה אין לך יותר מדי, לא מכירים אותך. כשעשיתי סרטון אחד והעליתי אותו, מישהו כתב שהוא לא מכיר את הבחורה הזאת אבל היא משפריצה כישרון בכל רחבי הרשת, ואמרתי וואלה, זה מגיע להרבה אפיקים, אז התחלתי לעשות עוד ועוד ופנו אליי שחקנים אחרים וביקשו להשתתף איתי".
מאיפה הרעיונות?
"הם פשוט עולים, נניח באמצע קורס עריכה עלה לי רעיון לסרטון, כתבתי אותו על פתק קטן, אחר כך כתבתי בבית על מחשב ולמחרת אמרתי לחבר טוב, בוא נצלם".
למרות שהיא גם שחקנית דרמטית, גינסברג מוצאת את עצמה נמשכת לעולם הקומי, "אני גם שחקנית דרמטית אבל יוצא מצחיק, אני מרגישה שהייעוד שלי זה לגרום לאנשים לחייך לצחוק וזאת זכות ענקית מבחינתי", היא אומרת.
עוד לא הספקתם לראות? קבלו הצצה לעולמה של שירן:
לעדכוני חדשות מקומיים היכנסו לחדשות רחובות