הכחול לבן יהיה חינם: רחוב הרצל הוא אחד הרחובות העמוסים ביותר ומהווה ציר תנועה מרכזי בעיר רחובות. תושבים רבים עורכים קניות ויוצאים לבלות בו ועשרות בתי עסק ממוקמים לאורכו. בשבוע שעבר התקבלה במסגרת ועדת התחבורה החלטה דרמטית בכל הנוגע להסדרי החנייה ברחוב הרצל.
1 צפייה בגלריה
(רחוב הרצל ברחובות | צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
לאחר התייעצויות רבות הוחלט ע"י העירייה לקדם פיילוט שיאפשר לבאים לרחוב הרצל לחנות בכחול-לבן במשך כשעה וחצי ללא תשלום. יש לשים לב כי בתום השעה וחצי לא תתאפשר הארכת החנייה בזמן נוסף (גם לא בתשלום) וכן לא תתאפשר חנייה חינם באותו היום לאותו מס' רכב לאורך כל הרחוב. מטרת ההחלטה הינה לעודד את הקנייה ברחוב ולחזק את העסקים המקומיים, כמו כן גם להגביר את תחלופת הקונים, העוברים והשבים.
מיד לאחר החגים תחל התקנת מערכת תפעול הפרויקט ברח' הרצל, ובסיומה יצא לדרך הפיילוט שייבחן וייבדק ע"י אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני. בסיום הפיילוט תיבחן האפשרות לאשר את ההצעה באופן קבוע.
כזכור, לפני כחצי שנה הגיש חבר מועצת העיר, רונן אהרוני בקשה להצעה לסדר בנושא באחת מישיבות המועצה, כעת לאחר בדיקת האפשרויות הקיימות ומספר דיונים שהתקיימו בנושא הוחלט לצאת עם הפיילוט לאחר החגים, החל מאמצע חודש אוקטובר.
ראש העירייה רחמים מלול: "לאחר דיונים רבים בנושא החלטנו לצאת לדרך עם הפיילוט שייטיב עם תושבי העיר ובעלי העסקים ברחוב הרצל. אני מברך על ההחלטה ועל שיתוף הפעולה של כל העוסקים במלאכה, נמשיך לעבוד ולחדש את העיר לטובת התושבים".
חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: "אנחנו ממשיכים לשפר ולשדרג את השירות שלנו עבור תושבי העיר. החנייה החינמית תאפשר לתושבים לקנות בעסקים הממוקמים ברחוב הרצל ובכך לתמוך ולחזק את הכלכלה העירונית".
חבר המועצה רונן אהרוני: "לאחר הצעתי לסדר במועצת העיר בדבר הקלות בתשלום החניה לתושבי העיר ולאחר דיונים רבים, אני שמח שהצעתי התקבלה למען רווחת תושבי העיר".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות רחובות