כל חייה רצתה תושבת האזור לאמץ כלב, אבל מעולם לא התאפשר לה. אחרי שנישאה התחננה לבעלה כי יסכים להכניס לביתם את חיית המחמד החביבה, ולאחר מסע שכנועים מצידה הוא התרצה. היא לא שיערה כי הצעד שהחלה בו יוביל לבסוף לפירוק נישואיה.
2 צפייה בגלריה
טיול תמים עם הכלב
טיול תמים עם הכלב
טיול תמים עם הכלב
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
האישה סיפרה כי כבר משחר ילדותה ביקשה מהוריה לאמץ כלב, אלא שאימה סירבה וטענה כי "הוא יסריח את הבית, תהיה נשירת פרווה בכל מקום והגרוע מכול – אם נרצה לנסוע לחופשה נתקשה למצוא לו סידור. זה כובל ומגביל, ולכן כלב לא יהיה בבית הזה. כשתגדלי, אם תרצי, תביאי כלב לבית שלך".
אחרי שנישאה אמרה האישה לבעלה כי נוכחות של כלב תמלא את הבית באושר. "נוכל לטפח את הכושר שלנו בזכות הטיולים שנעשה איתו", הוסיפה. לאחר שכנועים מצידה והתלבטויות מצידו הוא הסכים בתנאי אחד: "אם נראה שזה לא מתאים ואנחנו לא מסתדרים, נחזיר אותו".
האישה ובעלה בחרו כלב חמוד, והוא התחבב על שניהם במהירות ומילא את עולמם. הם קנו לו חטיפים, ממתקים מיוחדים וארגנו לו פינת רביצה רכה ונעימה, לקחו אותו למספרה מיוחדת ופינקו אותו ללא הרף.
התפנית בעלילה אירעה כשהבעל אמר לאחרונה לאישה כי ההליכה והטיול עם הכלב הם הספורט היחיד שהוא מבצע, ולכן עשה לעצמו מנהג – טיול רגלי בכל ערב לגינת הכלבים הקרובה לביתם.
אלא ששם הוא פגש צעירה חיננית, בעלת כלבה קטנה וחמודה. בזמן ששני הכלבים נקשרו ושיחקו יחדיו להנאתם, גם בעליהם החלו לפתח קשר מיוחד. למשל, הם קבעו להיפגש בגינת הכלבים באותן השעות בכל ערב, ומפה לשם החלו לנהל רומן סוער.
זמן קצר לאחר מכן, כשהרומן ביניהם התהדק, התוודה הבעל בפני אשתו כי הכיר מישהי אחרת בגינת הכלבים, התאהב בה והוא מעוניין להתגרש. האישה לא האמינה למשמע אוזניה ולא הבינה מהיכן הצרה הזאת נחתה עליה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
בצר לה, פנתה לעורכת הדין זהר רון שתנסח בעבורה את הסכם הגירושים.
עו"ד רון, פה קבור הכלב?
"כשהכנתי בעבורם את ההסכם, אחת הסוגיות שנדרשה לפתרון ועליה הם רבו ללא הפסקה הייתה השאלה אצל מי מהם יישאר הכלב. האישה טענה בצדק כי היא שהתעקשה ורצתה להביא לביתם את חיית המחמד והוסיפה כי הבעל בחר לעצמו אישה אחרת שכבר יש לה כלבה. לכן, ציינה, אין סיבה שהוא ייהנה משני כלבים והיא תישאר בלא כלום. לפיכך הוחלט בגישור כי הכלב יישאר בחזקתה, ולאיש תהיה זכות לפגוש אותו לעיתים. את יום הכלב השנתי שחל בשבוע שעבר הם כבר לא חגגו יחד".