מאיצים את הפיתוח בפארק הורוביץ במערב העיר רחובות: השקעה צפויה של מיליונים ומיתוג חדש. המטרה - עוגן כלכלי נוסף לעיר.
2 צפייה בגלריה
(פארק הורוביץ. מיתוג חדש | צילום: אביגיל קדם )
בעיריית רחובות החלו בפיתוח פארק הורוביץ לקראת שיווק אינטנסיבי ואכלוס נוסף. במקום יחלו עבודות פיתוח והתאמה אשר כוללות בין היתר עבודות תשתית, תאורה, גינון, התקנת ריהוט רחוב וגידור בהשקעה של מיליוני שקלים.
בהתאם לכך עשו בעיריית רחובות ובה.ל.ר. – מינהלת עסקים ויזמות תהליך של מיתוג מחדש לפארק, אשר יתאים לשלב הצמיחה שאליו נכנס הפארק: שמו של הפארק נבחן מחדש ולוגו חדש ומתאים נוצר עבורו. מעתה ייקרא המתחם " HPR - פארק עסקים וחדשנות רחובות ע"ש הורוביץ".
2 צפייה בגלריה
הלוגו החדש של פארק הורוביץ
הלוגו החדש של פארק הורוביץ
הלוגו החדש של פארק הורוביץ
(צילום: עיריית רחובות)
הלוגו החדש מכיל עיגולים, המחברים בין העבר להווה והעתיד: בין התפוזים של רחובות ההיסטורית על יסודותיה קם הפארק, לבין ההווה והעתיד ולאופי של החברות והעסקים הצפויים לצמוח בפארק- סביב תחום מדעי החיים- והיא הצורה העגולה של המולקולה.
מבחינת הצבעים, נבחרו צהוב- שמסמל אופטימיות, השכלה ואינטלקט, כחול- שמסמל אמון וטכנולוגיה והצבע האדום- צבע אנרגטי, שמסמל את החיים, ואת ההתעוררות לחיים של הפארק שנמצא בשלבי צמיחה.
המיתוג מחדש נועד להדגיש ולהבליט את ייחודיותו של הפארק הרחובותי במרחב, והינו כאמור רק ביטוי חיצוני המותאם למהלך האסטרטגי של פיתוח הפארק בתקופה הקרובה.
בעירייה מסבירים כי הפעולות נעשות כחלק מחזון ראש העירייה, רחמים מלול, למינוף הפארק והכנתו לצמיחה המואצת הצפויה לו בשנים הקרובות. הפארק צפוי להוות עוגן כלכלי נוסף לעיר, וצפוי להגדיל גם את המענה בתחומי התעסוקה והמסחר בעיר.
קראו גם:
בתקופה האחרונה חלה התעניינות גוברת בנדל"ן המניב ב- HPR בפרט, ועסקאות קורמות עור וגידים, על אף אתגרי התקופה. בין העסקאות שנעשו בפארק לאחרונה, בלטה העסקה בין חברת "אור ירושלים" בבעלות אבי רביב וערן זהבי- אשר מכרו למכבי שירותי בריאות בניין משרדים שישמש למעבדות, וצפוי להתאכלס בשנים הקרובות.
הפעילות בפארק הורוביץ ממשיכה באופן טבעי את הפעילות המתקיימת בפארק ת.מ.ר (המדע) המאוכלס באופן מלא, ומושכת אליה חברות מתחומי מדעי החיים.
רחמים מלול, ראש העירייה: "HPR- פארק העסקים והחדשנות רחובות ע"ש הורוביץ הוא בתחילתו של עידן חדש. קיבלנו החלטה אסטרטגית לפתח את הפארק ולהשקיע בו, על מנת להאיץ את צמיחתו. זהו אזור תעסוקה ומסחר שיתפוס את מקומו החשוב בעיר בשנים הקרובות, ואנו נעשה הכל על מנת לקדם אותו. אני סמוך ובטוח כי המהלכים שאנו עוסקים בהם יביאו להגברת ההתעניינות בו בקרב חברות ועסקים, כפי שראינו בתקופה האחרונה".
עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר ורישוי עסקים: " אנו רואים ב- HPR אזור תעסוקה אטרקטיבי שיהווה מקור לגאווה עירונית. בהתאם לתכנונים שלנו בחודשים האחרונים, בתקופה הקרובה נפעל באופן אינטנסיבי לקידום פעולות תכנון ופיתוח משמעותיים, אשר ישנו את פני האזור ללא הכר. תהליך המיתוג מחדש הוא רק ההתחלה והמעטפת החיצונית לכך ".
עדי מוטולה, סמנכ"ל הל"ר וראש מנהלת עסקים ויזמות: " שלב האצת הפיתוח ב- HPR הינו שלב קריטי בשיווק של הפארק. בד בבד, אנו פועלים לקידום אסטרטגיית שיווק אשר תסתמך על תחומי העוגן המאפיינים את הפארק, כך שחברות רלוונטיות יידעו היטב כי כדאי להן לקבוע את מקומן בפארק".