גם עבודה בחנות תכשיטים יוקרתית עלולה להיות מסוכנת, כך לפחות נטען בתביעה שהגיש לאחרונה עורך הדין ניל חברוני נגד בעלי חנות תכשיטים בקניון עופר ברחובות.
1 צפייה בגלריה
"מעוצמת הכאב היא התעלפה"
"מעוצמת הכאב היא התעלפה"
"מעוצמת הכאב היא התעלפה"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
על פי התביעה, דלת הכספת הכבדה בחנות, ששוקלת 300 ק"ג, נטרקה על ידה השמאלית של אישה שעבדה בחנות כחודש ימים בלבד. מעוצמת הכאב התעלפה העובדת, נחבלה גם ברגלה ופונתה לבית חולים קפלן בעיר, שם אובחן שבר בקרסול ימין ובאחת מאצבעות כף ידה.
לטענת התובעת, השבר ברגלה לא החלים בטיפול שמרני, וכשנה לאחר האירוע היא נאלצה לעבור ניתוח בהרדמה מלאה, לקיבוע השבר בעזרת לוחית מתכת וברגים. לטענתה, מאז התאונה היא סובלת מכאב ומהגבלה בתנועות רגל ימין, מקשיים בעמידה והליכה ממושכות. כמו כן, היא סובלת מצלקת רגישה למגע, והטיפולים בה צפויים להימשך גם בעתיד. מומחה העריך את נכותה הצמיתה בשיעור של 19%.
מומחה לבטיחות קבע, כי לעובדת לא נערכה הדרכת בטיחות לפני תחילת העבודה, היא לא הוזהרה מפני הסכנה ולא קיבלה שום נהלים לטיפול בכספת. כמו כן, קבע מומחה הבטיחות כי החנות סיכנה את עובדיה בכך שלא התקינה אמצעי שימנע את טריקת דלת הכספת הכבדה, ובכך יצרה סביבת עבודה שאינה בטיחותית, בניגוד לנדרש בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה.
בימים אלה הוגשה תביעה נגד חנות התכשיטים ונגד חברת הביטוח שלה, בדרישה לפיצוי כספי בסכום המקסימלי הנתון לסמכותו של בית משפט השלום (2.5 מיליון שקל).
כל העדכונים - חדשות רחובות