למה רחובות: "בדרך כלל הרחובותיות גוררות את הבעלים לרחובות, וכך גם קרה איתי. התחברתי מאוד לרחובות ואני מאוד אוהב את העיר. אני מרגיש כאילו נולדתי פה".
1 צפייה בגלריה
אמיר צברי
אמיר צברי
אמיר צברי
(צילום: אפרת מימון)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי בישיבה בירושלים, והייתי תלמיד שמחפש תמיד דרכים יצירתיות בכל מיני דברים. תמיד נמשכתי לדברים שאתגרו אותי".
פגישה בהזמנה: "הייתי שמח לפגוש את סבא שלי ע"ה, סבא שנקראתי על שמו, ונפטר כשעוד הייתי ילד ולא ממש הספקתי להכיר אותו. הייתי רוצה לשמוע על החיים שלו ועל איך שהם חיו בתקופה ההיא".
תוכניות לסופ"ש: "אצלנו השבת מוקדשת למשפחה. ברוב שעות היום אני עסוק ובקושי נמצא, כך שבשבת אני אבא של שבת והיא מוקדשת למשפחה והילדים שלי מנצלים את זה. אני משתדל לצאת פחות לקריאות מטעם איחוד הצלה, כי זה הזמן של המשפחה".
אחרי החגים: "לתכנן את החורף הקרב ובא, במה ניתן לעזור למשפחות שנתמכות על ידי העמותה ('נחמה לישראל'), להגביר עזרה עבור עוד משפחות".
המקום שלי: "אני אוהב את רחוב יעקב, אני זוכר שכשהגעתי לעיר והייתי ברחוב הזה הוקסמתי מכל העצים שם ואני חושב שזה משהו שמייחד מאוד את העיר".
הצעות לשיפור: "אני מסתכל על הפן ההתנדבותי, הייתי רוצה שתהיה סינרגיה בין כל האנשים שעוזרים ולאחד כוחות כדי שאנשים יוכלו להיעזר בצורה יותר טובה. הרבה ארגונים עושים הרבה דברים טובים, אבל עם שיתוף פעולה נכון היינו יכולים לעזור יותר".
מה חדש: "'עמותת נחמה לישראל', אני כל היום סביב זה ואני מאוד אוהב את זה. פתחנו את העמותה אחרי שנה של פעילות שהתחילה בקורונה".