אתמול (מוצ"ש) היה אמור להתקיים אירוע ראשון מסוגו של אנסמבל תיאטרון אלימאמה אותו הקים אילן פופקו (תושב רחובות עד לפני חודש) ברהט. האירוע, לציון 20 שנה לברית הערים התאומות רחובות ורהט ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, גרם לרבים מהמארגנים ומהתושבים להתרגש, אך מעט זמן לפני קיומו הוא בוטל.
1 צפייה בגלריה
מופע של תיאטרון אלימאלה
מופע של תיאטרון אלימאלה
מופע של תיאטרון אלימאלה
(צילום: ארז בקר)
קראו גם:
גורמים מהעירייה מסבירים שהעירייה לא מקיימת אירועים במקומות סגורים, אך גורם מעורה אחר מספר שהוצעו לעירייה חלופות תחת כיפת השמיים, בין היתר באתר הפרדסנות, אך העירייה דחתה את האפשרויות והעדיפה לבטל את האירוע.
"את התיאטרון שלנו הקמנו בשיא הפרעות בחודש מאי האחרון", מספר אילן פופקו על התיאטרון הייחודי והשוויוני בו משחקים שחקנים מרהט, גברים ונשים יחד. פופקו, מנהל העתודה למשחק במרכז התרבות ברהט בחמש השנים האחרונות, קיבל פנייה מחברת המועצה בציר אלשיך לקיים את האירוע לציון 20 שנים לברית הערים התאומות ושמח להצטרף כרחובותי וכנציג רהט גם כן. "הקמנו פאנל ובנינו צוות והקמנו תזמורת משותפת מרהט ורחובות, ועבדנו על האירוע שלושה חודשים", הוא מספר.
כאמור, בימים האחרונים התבשר שלמרות מאמצים רבים לקיים את האירוע בשטח פתוח, כמו אירועים רבים אחרים שמתקיימים בימים אלה בעיר רחובות ובחסות העירייה, דווקא אירוע זה לא קיבל את המענה, והוא פשוט בוטל.
התאכזבתם?
"מאוד, אין פה שאלה בכלל. זה אכזב ברמה האנושית, לא הכלכלית, כי אני מתפרנס מדברים אחרים ולא מעיריית רחובות. הם מקיימים מיליון ואחד אירועים וזה קשקוש, הייתי בפסטיבל עכו וחיפה, בכל אספקט זה בטל בשישים. אפשר היה לקיים את האירוע בחוץ, אין שום בעיה הפקתית, הייתי מוכן לעשות טוויסט ולא חסרים מקומות לעשות אירוע ברחובות במרחב פתוח, יש הרבה מקומות אחרים שמקבלים אותנו באהבה והבנה, כאן קצת פחות".
מעיריית רחובות נמסר: ״מתחילת גל הקורונה הנוכחי אירועים רבים בוטלו והעירייה אינה יוזמת אירועים, ובפרט במקומות סגורים״.
כל העדכונים - חדשות רחובות