כבר כמה חודשים שבחצרות המושבה, בה משפחות צעירות עם ילדים, מחכים לפיתוח הפארק בשכונה. לשמחתם, השבוע החלו העבודות.
1 צפייה בגלריה
ספינת הפיראטים
ספינת הפיראטים
ספינת הפיראטים
(הדמייה: פרטי)
קראו גם:
את הרעיון יזם סגן ראש העירייה יניב מרקוביץ', שהגיע לחברת מתקני פסגות המתמחה בתחום עם רעיון: ספינת פיראטים ענקית.
"ספינה בסדר גודל כמו זו ברחובות עוד לא נראתה", אומר רוני שגיא, שעובד בימים אלה על הקמת הספינה, שעליה עמלו תשעה מעצבים ומהנדסים. "הספינה תוכננה על ידי יניב ציגלר, שזכה בשנת 2019 ב"אוסקר" של מתקני המשחק בעולם Red Dot כשהוא גובר על 4,000 מעצבים מרחבי העולם.
"החלק ההנדסי לקח המון זמן וגם החלק העיצובי, כאשר בעוד שבועיים אנחנו נתחיל לעבוד בשטח, בכפוף למזג האוויר, ונתחיל לבצע את ההתקנה, שתיקח גם כן מספר שבועות", מפרט שגיא.
לדבריו כדי להוביל את הספינה לרחובות היה צורך בשש משאיות ענק. "ההובלה השבוע נעשתה בחלקים וההתקנה בשטח מבוצעת על ידי צוות מקצועי מטעם החברה".
מרקוביץ' מספר השבוע שאת ההשראה קיבל מטיוליו בגנים ציבוריים בחו"ל. "הרעיון הוא ליצוק תוכן בגנים האלו", הוא מסביר. "הסיפור של חצרות המושבה יהיה ממלכת הים. פסגות הכינו קונספט ראשוני, תושבי השכונה נתנו את ההערות שלהם ומשם יצאנו לאבטיפוס ראשון".
אז מה יכלול גן הפיראטים? את ספינת ארבע הרוחות, לפעוטות יהיה מתחם ובו נדנדות, קרוסלה נגישה ומתקן עצום בצורת לווייתן. בנוסף יהיה שטח נינג'ה.
"זהו פארק נוסף בשרשרת פארקים גדולים שאנו מקימים השנה", סיכם ראש העירייה רחמים מלול, שציין כי בקרוב יקום גם פארק האגדות בגבעת האהבה ופארק החלל והמדע שיוקם בשכונת רחובות המדע.
מה צפוי לכם בספינת הפיראטים?
22 מטרים אורך
5 מפלסים של משחק
מגלשות, חבלים וקירות טיפוס
האטרקציה:
הספינה תונח על משטח מיוחד שידמה תנועת גלים