בתום חקירת המשטרה הגישה היום (שני) התביעה המשטרתית במחוז מרכז כתב אישום כנגד שני תושבי קרית עקרון כבני 15, בחשד לתקיפה החמורה של נהג אגד כבן 60 ברחובות לפני מספר ימים.
1 צפייה בגלריה
התקיפה בתחנה המרכזית ברחובות
התקיפה בתחנה המרכזית ברחובות
התקיפה בתחנה המרכזית ברחובות
(צילום: דוברות המשטרה)
שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר נהג אגד שהותקף באופן חמור בתחנה המרכזית בעיר, על ידי שני בני נוער שנמלטו מהמקום.
קראו גם:
על פי עובדות כתב האישום, השניים תקפו תחילה את הנהג בשעות הצהריים לאחר שהעיר להם על אי תשלום עבור הנסיעה ובתגובה הלמו בראשו עד הגעת ניידת משטרה, אולם הנהג ריחם על השניים וביקש לא להגיש תלונה נגדם כדי לא לפגוע בעתיד שלהם.

רגע התקיפה של הנהג
(צילום: דוברות המשטרה)

כאמור, השניים חזרו לתחנה המרכזית ברחובות, המתינו לנהג ותקפו אותו בשנית, הפעם מחוץ לאוטובוס, באופן שהביא לאשפוזו במרכז הרפואי קפלן.
"זה היה לינץ'", מספר הנהג למיינט רחובות על אותם רגעי אימה. "לא ישנתי כל הלילה, אני עם רעידות בגוף, אני רק רואה את הסרטון ואני מת, זה היה יכול לקרות. הם לא דיברו, כלום, ישר באו ותקפו כשאני חיכיתי בעצמי לאוטובוס. הם תקפו אותי מאחורה והשליכו אותי על המדרגות".
אתה מתחרט שוויתרת להם בדיעבד?
"לכו תדעו. אולי אם הייתי מתלונן, זה היה נגמר הרבה יותר גרוע. אי אפשר לדעת", הוא אומר.
בשלב זה הנהג לא מתכוון לחזור לעבוד לדבריו. הוא מספר על חוויות קשות מיוחד בחודשים האחרונים כנהג, עוד בטרם האירוע. "הנוער היום לא משלם. כל אלה שעולים מבתי הספר לא משלמים ורואים את זה. הם עולים עם סיגריות ואלכוהול ומעשנים גראס. יכולים להגיד לי סתום ת'פה, אני אדקור אותך. זו הסיבה שהפסקתי לעבוד בקווי לילה, אני לא מוכן למות בשביל העבודה", הוא מספר.
השוטרים שבחנו את אמצעי התיעוד והעדויות, הצליחו לזהות את החשודים במעורבות ובסיום סריקות, איתרו את החשודים וכאמור עצרו אותם לחקירה. מעצרם הוארך מעת לעת והיום הוגש כנגד השניים כתב אישום..