ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן יצאו בשבוע האחרון לאירוע שתילה חגיגי, לזכרה של אלין אהוד ז"ל, תושבת השכונה בת הארבע שנהרגה לפני חודשיים וחצי כתוצאה מנפילת שער ברזל בפארק. השתילה התקיימה עם הוריה ואחיה של אלין, וגינת הקטנטנים בפארק תיקרא מעתה על שמה.
2 צפייה בגלריה
הוריה של אלין בפעילות בגינה
הוריה של אלין בפעילות בגינה
הוריה של אלין בפעילות בגינה
(צילום: באדיבות עיריית נס ציונה)
כזכור, ב־8 בדצמבר שער ברזל שמיועד לאפשר כניסת רכבי חירום ותחזוקה לפארק נפל על ראשה של אלין והרג אותה. השער הוצא יומיים לפני כן ממקומו ולא הוחזר. כעת, חודשיים וחצי אחרי האסון, יזמו בני משפחתה אירוע להנצחתה באמצעות משהו שהיא אהבה - נטיעות ט"ו בשבט.
בעקבות הגשמים הרבים, נקבעה הפעילות לשבוע זה, וכך ביום ראשון יצאו כלל ילדי גני הילדים בשכונת ארגמן, הורים מלווים, גננות וסייעות לפעילות חגיגית - אירוע שתילה בגינת הקטנטנים בארגמן.

קראו גם:

במהלך הבוקר שתלו הילדים שתילי אמנון ותמר, בהדרכת עובדי אגף שפ"ע, נהנו ממוזיקה חגיגית וביצעו פעולות יצירה על עמדות יצירה שהוצבו בגינה, ביניהן הכנת ראש דשא וקישוט תיקים חגיגיים.

2 צפייה בגלריה
אלין אהוד ז"ל. טרגדיה איומה
אלין אהוד ז"ל. טרגדיה איומה
אלין אהוד ז"ל. טרגדיה איומה
(צילום: באדיבות המשפחה)

אירוע השתילה שהתקיים השבוע מתחיל מסורת, לבקשת הוריה של אלין ז"ל, להנציח את זכרה באירוע משמח, בהשתתפות ילדי הגנים. תאריך אירוע השתילה בסמוך לט"ו בשבט נבחר מאחר שהוא מאפיין את אהבתה של אלין ז"ל לפרחים ולשתילה שאותה אהבה לבצע עם משפחתה.
בתום האירוע הוצב לצד ערוגות הפרחים שלט: "הגינה של אלין", בהמשך לאישור מועצת העיר לקרוא לגינת הקטנטנים על שמה של אלין אהוד ז"ל.