גרסה מזעזעת ומקומית של "סיפורה של שפחה" נחשפה ביום חמישי האחרון בבית המשפט בראשון לציון. ילדה בת 14 נאנסה לאורך תקופה של לפחות שנה, על ידי בן זוגה של אמה. פרט מצמרר שנחשף העלה כי האם ניהלה יומן, שמטרתו לתעד את ימי הפוריות של בתה, על מנת שהילדה תיכנס להיריון ממעשי האונס.
1 צפייה בגלריה
מעשים מחרידים
מעשים מחרידים
מעשים מחרידים
(צילום המחשה: shutterstock)
תחת איסור פרסום של כל פרט מזהה, נחשפה בבית המשפט פרשייה שזעזעה את המערכת כולה. בחקירה במשטרתית שהחלה לפני כחודש, עלה חשד לביצוע מעשים מגונים בילדה מצד בן זוגה של האם. האיש שוחרר, לאחר שלא ניתן היה לקבוע ממצאים מהימנות חד משמעיים, ובעקבות חוסר שיתוף פעולה של הילדה המפוחדת.
קראו גם:
לאחר שהילדה פונתה לקבלת טיפול רפואי וחשפה את מה שעבר עליה, התברר כי עברה מסכת אכזרית של מעשי אונס מצד בן זוגה של אמה. בחיפוש שערכה המשטרה בדירת המשטרה התגלה יומן בו תיעדה האם את ימי הווסת של בתה, במטרה שהילדה תיכנס להיריון. האם שנעצרה שיתפה פעולה בחקירתה, והודתה בכל המיוחס לה.
בחקירתה במשטרה הסבירה האם כי סייעה לבן זוגה בבחירת העיתוי המושלם לאנוס את בתה, בכוונה להכניסה להריון, וזאת לשם קבלת הטבות מהמדינה. לדבריה, כסף שיסייע להם לרכוש דירה.
"עיון בהודאתה של האם מעלה תמונה קשה לפיה היא היתה מודעת למעשיו של בן זוגה לאורך זמן, לכך שבן הזוג מקיים יחסי מין עם בתה שהיתה בת פחות מגיל 14. האם ניהלה יומן ובו רשמה את תאריך המחזור של בתה, על מנת שתוכל לדעת את המועד בו בתה תוכל להיכנס להריון", תיאר ביהמ"ש את פרטי הפרשיה האיומה.
האם ובן זוגה נעצרו.
לעדכונים - חדשות רחובות