בתקופה האחרונה מישהו מפזר בשר במדשאות שבחצרות בנייני שכונת רחובות המדע. הבשר, שנאסף על ידי תושבי הרחוב, היה בעל מרקם מוזר לטענתם, וחששם כי הבשר למעשה מורעל או מרוסס ברעל עכברים התגבר כאשר שמעו שהיו כבר מקרי הרעלה בתקופה האחרונה בשכונה ומקרי מוות של חתולים.
1 צפייה בגלריה
הבשר בחצר הבניין. "זה לא אמור להיות פה"
הבשר בחצר הבניין. "זה לא אמור להיות פה"
הבשר בחצר הבניין. "זה לא אמור להיות פה"
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"ירדתי למטה לטייל עם הכלב והוא מאוד נמשך לאיזור מסוים, למזלי מרחוק ראיתי את הבשר מונח על הדשא ולא נתתי לו להתקרב, אבל הוא רצה, כך שאני מניחה שהניחו אותו ממש לפני כן, הוא לא היה רקוב", אומרת שי, דיירת בשכונת המדע, שמספרת שלאחר שהעלתה את הנושא מול שכנים שונים עם כלבים, התגלה שמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה.
"אחת השכנות סיפרה שהכלב שלה הורעל, היא כנראה לא שמה לב שהכניס משהו לפה. גם אם הכלב שלך עם רצועה הוא יכול פתאום לחטוף את הבשר, הרי אנחנו לא מצפים שיהיה לנו בשר מפוזר בגינה הפרטית שלנו", היא מספרת ומוסיפה שהיו לא מעט התנגדויות לגינות כלבים בשכונה, "אני מניחה שאם באמת מדובר ברעל אז זה אחד השכנים כאן, אין לאף אחד אחר אינטרס לעשות את זה. הבעיה היא לא רק עם כלבים תמימים שאוכלים את זה ויכולים למות, אלא גם חתולים וגם ילדים קטנים שלא יודעים להבדיל, ושוב, אנחנו לא מצפים להיתקל בבשר מפוזר על הדשא שלנו, הוא לא אמור להיות פה".
התייחסות העירייה (הווטרינר העירוני): "הטענות בדבר הבשר אינן מוכרות לנו, והן תיבדקנה על ידי הווטרינר העירוני".