יחידת התביעות במשטרת מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד מ', תושבת רחובות בת 22, לאחר שאיימה על שוטרים ואזרחים. לכולם סיפרה שהיא שוטרת, אבל זה רחוק מאוד מהאמת.
2 צפייה בגלריה
"השוטרת" המתחזה
"השוטרת" המתחזה
"השוטרת" המתחזה
(צילום: דוברות המשטרה)

לפי כתב האישום, מ' התקשרה ל-י', תושב רחובות, והציגה את עצמה בשם "עדן ביטון", שוטרת בתחנת המשטרה המקומית. "ביטון" ביקשה לזמן אותו לחקירה. י' התקשר לתחנת המשטרה לברר את העניין ונאמר לו שאין שוטרת בשם הזה בתחנה.
מ' התקשרה שוב ל-י' והוא אמר לה שהוא בדק את העניין ואין שוטרת בשם הזה ושהוא בדרך לתחנה להתלונן נגדה על התחזות.

קראו גם:

במקרה אחר מ' יצרה קשר עם גבר אחר, א', והזדהתה בפניו כשוטרת בתחנת משטרת באר שבע. היא ציינה בפניו שהוא מוזמן לחקירה. האיש הגיע לתחנת המשטרה, אבל החוקרים אמרו לו שאין שוטרת בשם עדן ביטון ושהוא לא דרוש לשום חקירה".
א' ניסה לברר את פשר מעשיה של מ' וזו השיבה: "רציתי שתצא מהבית כדי להגן עליך , יש אנשים שרוצים להטמין לך מטען חבלה בארון החשמל". א' המבוהל התקשר למשטרה ודיווח על המקרה. שוטרים שהגיעו לביתו בדקו את ארון החשמל ולא מצאו מטען חבלה.

2 צפייה בגלריה
בצד השני המתינה שוטרת
בצד השני המתינה שוטרת
תושבת רחובות התחזתה לשוטרת
(צילום המחשה: shutterstock)

מ' המשיכה במסכת ההתחזות שלה. הפעם היא התקשרה בוואטסאפ ל-ב', שוטר במשטרת ישראל. הפעם עם שוטר. בשיחה היא הציגה עצמה כשוטרת והודיעה לו שהוא מוזמן לחקירה בתחנת המשטרה. השוטר שאל אותה לשמה, הציגה עצמה בשם "אוניל ביטון", חוקרת בתחנת רחובות. ב', שחשד שמדובר במתחזה, יצר קשר עם מפקדו. "יש עבריינים שיודעים היכן אתה גר. יש להם רכב שחור והם מחזיקים נשקים", איימה מ'.
בהמשך התקשרה לשוטר והתחננה בפניו שלא יתלונן נגדה. כמה ימים לאחר מכן שוב התקשרה ל-ב' וכשלא ענה לה איימה עליו: "אני צריכה אותך דחוף, תענה לי כמה שיותר מהר".
בסעיף אישום אחר נטען כי מ' התקשרה ל-ס', תושבת רחובות הזדהתה בפניה כשוטרת בתחנה ואיימה עליה: "אם לא תגיעי נוציא לך צו מעצר". ס', שהבינה שמדובר במתחזה ואמרה לה שבכוונתה להגיש נגד תלונה במשטרה. מ' התחננה שלא תעשה את זה אבל זה לא עזר לה.
בעקבות התלונות שהוגשו נגד מ' היא נעצרה ונחקרה. היא שוחררה בתנאים אבל הפרה אותם. כתב האישום מייחס לה עבירות של התחזות, איומים, הטרדה, הטרדת עד והפרה הוראה חוקית.