מעגל נשים רחובות־נס ציונה יקיים ערב התרמה מרגש שהכספים שיגויסו בו ישמשו להקמת חדר משחקים אינטראקטיבי במחלקת ילדים במרכז הרפואי קפלן אשר יוקדש לזכרה של שירה כהן ז"ל, אחותה של חברת המעגל רוית דואק, אשר נפטרה בגיל שמונה ממחלת הסרטן.
2 צפייה בגלריה
רוית והאחות שירה ז"ל
רוית והאחות שירה ז"ל
רוית והאחות שירה ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"חיכיתי לה 13 שנים, וכשאמא שלי גילתה שיש לה בת הייתי מאושרת", מספרת דואק על הקשר עם האחות הקטנה. "מאז שהיא נפטרה הבטחתי לעצמי להנציח אותה, לעשות לזכרה משהו שיעשה טוב לאחרים. שירה היתה ילדה קטנה אבל היא היתה בוגרת לגילה. חיפשנו מקום שיהיה קשור אליה ואחרי שהייתי מאושפזת בקפלן עם הילד שלי וראינו שאין מקום לשחק בו אחר הצהריים, חשבנו על הקמת חדר משחקים. פנינו למנהל מחלקת הילדים, פרופ' צונג, ומשם נולד הרעיון להקים חדר עם טלוויזיה ופלייסטיישן ומשחקים, שאנחנו נדאג לתחזק אותו".
כדי להגשים את החלום גייסה דואק את חברותיה ממעגל הנשים רחובות ונס ציונה, אשר פעיל כבר שש שנים, ובמסגרתו מקיימות 20 החברות אירועים ויוזמות למען הקהילה. בכל שנה הן מקיימות אירוע התרמה שאת כספיו הן מנתבות למטרה חשובה, כמו למשל הקמת בית הכשרה בבית הספר לוטם.
2 צפייה בגלריה
קטורזה. נענה מיד
קטורזה. נענה מיד
קטורזה. נענה מיד
(צילום: אביגיל עוזי)
במופע ההתרמה ישתתף בין היתר הסטנדאפיסט ישראל קטורזה, שנענה מיד לבקשתה של דואק כיוון שהכיר את שירה ז"ל היטב. "כשאחותי היתה חולה ישראל הגיע אלינו הביתה לפגוש אותה ומאז הוא היה מתקשר ומדבר איתה, וכשהיא נפטרה הוא האמן היחיד שבא ללוויה. ברגע שכתבתי לו שאני מגשימה חלום של 20 שנה ופועלת להנציח את שירה, הוא אמר מיד 'כל מה שתרצי אני איתך', זה מאוד ריגש אותי".
ערב ההתרמה יערך ביום שלישי 14 בספטמבר בשעה 20:30 בקריית התרבות בנס ציונה. ניתן לרכוש כרטיסים או לקבל לינק לרכישה בטלפון 052-8419736 או בקישור המצוי בעמוד הפייסבוק "מעגל נשים רחובות נס־ציונה".