"המילטון", היבואנית הרשמית של המותגים שיאומי ומידאה בישראל, השיקה ביום שני האחרון את חנות בקניון רחובות. לרגל חנוכת החנות, הוצעו מוצרים בהנחות ענק של עד 71%, אשר משכו לחנות מאות לקוחות.
1 צפייה בגלריה
אנשים רבים הגיעו לפתיחה כדי לנצל את ההנחות
אנשים רבים הגיעו לפתיחה כדי לנצל את ההנחות
אנשים רבים הגיעו לפתיחה כדי לנצל את ההנחות
(צילום: סיני יצחקי)
קראו גם:
החנות החדשה מתפרשת על כ-250 מ"ר ומציעה מגוון של מוצרי חשמל, סלולר וגאדג'טים מבית שתי ענקיות הטכנולוגיה והחשמל הסיניות. בחברה מספרים כי אירוע הפתיחה התקיים בשיתוף עם קניון רחובות ועל פי הנחיות משרד הבריאות.
(מאות אנשים בפתיחת החנות | צילום: סיני יצחקי)
בין המוצרים שמציע המותג שיאומי, ניתן למצוא סמארטפונים בטווח מחירים רחב, שואבי אבק רובוטיים ואלחוטיים, קורקינטים, מוצרי ליף-סטייל ומוצרים חכמים לבית, שעונים חכמים, צמידי כושר, מצלמות, רמקולים ועוד.
מידאה, יצרנית מוצרי החשמל הלבנים מציעה מקררים, מקפיאים, כיריים, קולטי אדים, מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשים, מוצרי אקלים ומוצרי חשמל קטנים לבית. בנוסף, נמכרים בחנות גם מוצרם של ענקית התאורה החכמה - Yeelight המתמחה בפתרונות תאורה חכמים לבית בממשק חכם.
מקבוצת המילטון נמסר: "כיבואנית הרשמית של המותגים מידאה ושיאומי בישראל ובעקבות ביקוש למוצרי המותגים, אנו נרגשים לחגוג את פתיחת החנות הרשמית בקניון רחובות, לטובת תושבי אזור השפלה, שיוכלו למצוא כעת את כל מוצרי המותגים המובילים תחת קורת גג אחת, במחירים תחרותיים, ליד הבית ועם אחריות של יבואן רשמי. אנחנו מודים לכל הלקוחות שהגיעו לחגוג איתנו היום ומבטיחים להעניק להם את השירות הטוב ביותר לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד".
כל העדכונים - חדשות רחובות