בעלי עסקים ברחוב המנוף ברחובות, ותושבים הנוהגים לערוך קניות במקום, מתמרמרים על כך שבעירייה הוחלט לגבות תשלום עבור חניה בשטח הכורכר הצמוד לרחוב, שלטענתם מלא מהמורות ושלוליות.
1 צפייה בגלריה
השלט לחניון שמסתתר מאחורי העץ
השלט לחניון שמסתתר מאחורי העץ
השלט לחניון שמסתתר מאחורי העץ
(צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר ברחוב קטן אך מלא בעסקים ותיקים ומגוונים: אמנות, ממתקים, אוכל מוכן וכלי בית, שנמצא במיקום מרוחק וצדדי יחסית למרכזים המסחריים האחרים בעיר.
ולמרות זאת, לפני שנה החליטה העירייה לצבוע את המדרכות ברחוב הקטן בכחול־לבן ולהציב שלטים של תשלום עבור חניה.
בעלי העסקים כעסו, שכן גם כך הם נלחמים על כל לקוח אלא שהכעס גבר כאשר הוחלט גם לחייב בתשלום עבור חניה בשטח הכורכר. "למה אני צריכה לשלם חניה על שטח עם בוץ ובורות?", תוהה אלה, תושבת העיר שמגיעה למקום. "זה בדיוק כמו שהעירייה תתחיל לגבות כסף עבור חניה בכל שלולית בוצית בשכונת קריית משה. מה ההיגיון? גם ככה לא נוח להגיע לכאן, אבל זו חזירות. או שתסדרו את החניון או שלא תגבו עבור חניה".
לדברי אחד מבעלי העסקים ברחוב, תקופת הקורונה נתנה מכה קשה לעסקים באיזור, שגם כך נלחמים על קיומם. "אז נגמרה הקורונה ועכשיו העירייה חושבת איך לעשות עוד כסף מהתושבים, וגם את השלט של החניון שמו בצד ליד עץ שקצת מסתיר אותו, שיהיה קשה לראות, אז מי שנכנס לחניון ולא בקיא יחטוף קנס ולך תסביר לו עכשיו שיש שלט בכניסה".
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "החניה בתשלום לבקשת סוחרי המקום, אשר ציינו כי רכבים רבים חונים בחניון במשך ימים ללא תזוזה, ואינם מאפשרים ללקוחות לחנות. חניה בתשלום מאפשרת תחלופת רכבים ומעמידה מקומות חניה לרווחת תושבי העיר שבאים לרכוש בחנויות ברחוב".