מפגש אימה: איתי ביכלר, בן 10 מרחובות, הובהל למרכז הרפואי קפלן לאחר שננשך היום (ראשון) על ידי כלב מסוג אמסטף. הוא קיבל במקום טיפול מצוות איחוד הצלה ומצוות מד"א, והגיע לקפלן להמשך טיפול.
1 צפייה בגלריה
ידו הפצועה של הילד והאמסטף
ידו הפצועה של הילד והאמסטף
ידו הפצועה של הילד והאמסטף
(צילום באדיבות המשפחה)
אופיר ביכלר, אביו של איתי: "איתי התלווה לאימו, אפרת, לאסוף את אחותו מבית הספר יחד עם שתי הכלבות הקטנות שלנו. פתאום משום מקום הגיח כלב מסוג אמסטף ואחז במלתעותיו האימתניות את הכלבות, אחת אחרי השנייה. תוך שאיתי ואימו נאבקים בכלב לשחרר את הכלבות. איתי ניסה להרים את הכלבה שלנו וננשך ביד על ידי האמסטף".
ד"ר מורן שפלר גל, מ"מ מנהלת מלר"ד הילדים במרכז הרפואי קפלן: "איתי עבר חוויה קשה, במהלכה הותקפו שני הכלבים שלו, במהלך חילוצם ננשך ונפצע בשתי כפות הידיים, עם חתכים ופציעות מעיכה.
קראו גם >>
"נוכח מצבו קל הוא נזקק לחיטוי, חבישה וטיפול אנטיביוטי סיסטמי. בישראל האמסטף הוגדר ככלב מסוכן בעקבות מספר מקרים של תקיפה ונשיכה".
אפרת, אימו של הילד אומרת: "היה מדובר במחזה אימה, שנמשך כנצח. ראינו את הכלבות מרוטשות, הרגשנו חסרי אונים. אני לא מאמינה שכלב כזה משוחרר ככה באופן חופשי ויכול לתקוף.
"באינסטינקט תפסתי את הכלב עד שיגיע ההסגר, כדי שלא יפגע באנשים נוספים. אופיר, אביו של איתי קשר אותו במהירות עד להגעת השירות הווטרינרי".
אופיר מוסיף: "לא פעם מתלוננים באזור שרונה על כלבים משוטטים והנושא חייב לקבל עדיפות בטיפול". בשלב זה, איתי מקבל טיפול ראשוני במלר"ד הילדים, ולאחר המשך בירור ובדיקות יוחלט אם יופנה לאשפוז או שחרור.
מעיריית רחובות נמסר: "כלב הפיטבול שנשך היום את הילד ואת כלבי היורקשייר נתפס על ידי השירות הווטרינרי העירוני מיד עם קבלת הדיווח על האירוע. הכלב נמצא כעת בהסגר והשירות הווטרינרי מתחקה אחר זהות הבעלים (שאינו תושב רחובות). תלונה הוגשה במשטרה מטעם השירות הוטרינרי העירוני כנגד מי שהחזיק את הכלב בזמן האירוע".
לכל העדכונים - חדשות רחובות