למה רחובות: "נולדתי ברמלה וכשהייתי בן שנה עברנו לנס ציונה. עברתי לגור ברחובות לפני כ-5 שנים, ודי התרגלתי לעיר המיוחדת ולפסיפס האנושי שמאפיין את העיר. אני רואה את עצמי ממשיך לגור פה – בגלל המסעדה ובגלל האנשים".
1 צפייה בגלריה
דור כהן
דור כהן
דור כהן
(צילום יניב בוארון)
קראו גם:
אז בבית הספר: למדתי בבית הספר היסודי 'שקד' בחטיבת הביניים גולדה מאיר ובתיכון בן גוריון בנס ציונה. את התיכון העברתי בעיקר בחדרי החזרות, כי ניגנתי בלהקות העירוניות. התיכון היה אחת החוויות הגדולות והכפיות בחיי".
הצעות לשיפור: "העיר צריכה לעבור שדרוג בכל מערך הכבישים והתחבורה הציבורית, כי העומס בכבישים הפך לבלתי נסבל. למה עדיין אין בעיר אפילו חברת קורקינטים אחת? גם את התרבות אפשר לקדם, עם יותר מוזיקה והופעות".
המקום שלי בעיר: "ה'ברבר שופ' של חברי הטוב טל יוסף, מספרה שמעוצבת באווירה ניו יורקית. מקום מעולה נוסף הוא ה'שפילד', בר אוכל אנגלי שניהלתי בעבר עם שותפי יניב. מקום מדויק ומצוין שמעלה בי זיכרונות מתוקים".
שיר וספר לשבת: שיר שמלווה אותי בתקופה האחרונה הוא "TIME LIKE THESE" של להקת פו פייטרס, שמזכיר לנו שתקופות טובות ורעות באות והולכות, וזה חלק מהחיים. ספר משנה חיים הוא "כיצד סטארבקס המציאה את עצמה מחדש", שכל מסעדן מחויב לקרוא".
תוכניות לסופ"ש: "אני מעביר את השבתות בעיקר בבית, בבריכה ובים עם חברים ועם ההורים והמשפחה. אני משתדל להיות כמה שיותר עם המשפחה הקרובה והחברים, כי בגלל העבודה במסעדה אני לא רואה אותם הרבה במהלך השבוע".
פגישה בהזמנה: "הייתי רוצה להיפגש לשיחה עם בנימין נתניהו. מצד אחד הוא אחד האנשים המבריקים לדעתי בעולם, מנהיג כריזמטי וסוחף, ומצד שני, אדם מסית, מפלג ושנוי במחלוקת בכל הקשור לכסף".
מה חדש: "אני רוצה להזמין אתכם לתפריט הקיץ של הטרי בראסרי שיושק בקרוב, ולאווירת האפריטיבו, שתכלול 25 אחוז הנחה על כל התפריט, כולל יינות, קוקטיילים בירות וכמובן תפריט האוכל בימים א'-ה' בין השעות 17:00 עד 19:00. בכל המקומות שאהבתי באיטליה בשעות האלה יש תרבות מדהימה שכובשת את תל אביב לאחרונה, ואנחנו רוצים להביא אותה גם לרחובות".