תושב רחובות, גבר בשנות הארבעים לחייו, נעצר ביום שני השבוע בחשד כי הוא עומד מאחורי סדרה של מעשי סחיטה של אנשים שונים, אותם הכיר במסגרת מפגשים מזדמנים.

2 צפייה בגלריה
טלפון נייד - תמונת פייסבוק
טלפון נייד - תמונת פייסבוק
חשוד בגניבת מכשירי טלפון ניידים מקורבנותיו
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי החשד, מדובר במפגשים בעלי רקע מיני, ועל פי המידע שנמצא בשלב זה בידי המשטרה, החשוד, ששמו לא הותר לפרסום, סחט באיומים לפחות שלושה אנשים.
את המידע אודות מעשיו של האיש קיבלה משטרת רחובות מהקורבנות עצמם, שלאחר שנפגעו, הגיעו אל תחנת משטרת רחובות והגישו תלונות נגד הגבר.
בעדותם סיפרו כי זמן קצר לאחר שפגש אותם, אירועים שהתרחשו במהלך חודש נובמבר השנה, החל האיש לסחוט אותם.
אחד החשדות המיוחסים לחשוד הוא כי כמה ימים לאחר מפגש מזדמן שקיים, הוא סחט את האיש איתו נפגש, הכריח אותו למסור לידיו כרטיס אשראי השייך לו, באמצעותו ביצע מספר רכישות.
אתמול (שלישי) הובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקש נציג המשטרה מהשופט גיל גבאי להאריך את מעצרו של האיש למשך שבוע, וזאת במטרה להשלים את החקירה בעניינו, ולברר האם הוא פעל בצורה דומה כלפי גברים אחרים.
במהלך הדיון תיאר נציג המשטרה את דרך פעולתו של החשוד, וסיפר כי על פי הראיות שבידי צוות החקירה, האיש לא רק גנב כרטיס אשראי מאחד מהקורבנות, אלא גם גנב מאדם אחר טלפון נייד ובמקרה נוסף גנב טאבלט מהאיש אותו פגש.

2 צפייה בגלריה
כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי
דרש וקיבל כרטיס אשראי וביצע בו רכישות
( צילום: shutterstock)

בתום הדיון בבית המשפט קבע השופט גבאי כי יש יסוד סביר להניח כי העבירות שמיוחסות לחשוד בוצעו על ידו, ואישר למשטרה הארכת מעצר של יומיים.

קראו גם:

למרות טענותיו של החשוד בבית המשפט כי לא ביצע את המעשים המיוחסים לו וכי הוא בעצם הקורבן במקרה זה, וכי בידיו קבלות לפריטים שכביכול גנב מהקורבנות – אותן לא הצליח להציג לחוקרים, במשטרה מאמינים כי תלונות הקורבנות מוצדקות ומקווים להשלים את חקירתו עד מחר.