בלילה שבין שבת לראשון בבית העלמין ברחובות נבזזו חפציה האישיים של התצפיתנית, שי אשרם ז"ל, מקברה. המשפחה פונה לעזרת הציבור ומבקשת: "אם יש לכם חשד שאולי הילד שלכם היה באזור, בבקשה תשאלו אותו. אני רק רוצה את החפצים של הבת שלי בחזרה".
3 צפייה בגלריה
קברה של התצפיתנית שי אשרם מרחובות נבזז
קברה של התצפיתנית שי אשרם מרחובות נבזז
החפצים שנגנבו מקברה של התצפיתנית שי אשרם ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

סמלת שי אשרם מרחובות, תצפיתנית מנחל עוז, נרצחה בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר והיא בת 19 בלבד. בני משפחתה עיטרו את קברה עם סמלים שתאמו את אישיותה השמחה והאוהבת. בין היתר הונחו עליו מדליות שזכתה בהן, ומחברת מיוחדת שבה כתבו לה יקיריה מילות פרידה.

קראו גם:

אביה, דרור, פוקד את קברה כמעט כל יום, אך כאשר הגיע בצהרי ביום ראשון האחרון, ה-7 בחודש תשעה חודשים מפרוץ המלחמה ומותה של בתו, נדהם לגלות כי הקבר נבזז.

3 צפייה בגלריה
שי אשרם ז"ל
שי אשרם ז"ל
שי אשרם ז"ל. מתגעגעים
(צילום: מתוך אינסטגרם)

"תמיד ה-7 בחודש זה יום קשה עבורי, הוא מסמל עוד חודש שעבר. ביום שבת בערב הייתי שם והכל היה במקום, ביום ראשון בצהרים כבר נעלמו החפצים, היו שם סיכות, מדליות ומחברת שלה בה כתבו לה מכתבים. אלו לא חפצים בעלי ערך כספי, זה לא ברזל שאפשר למכור בשוק, אלו לא דברים שאפשר להרוויח מהם. אלו חפצים עם ערך סנטימנטלי ורגשי, רק לנו הם חשובים", סיפר ל"מיינט רחובות".

3 צפייה בגלריה
קברה של התצפיתנית שי אשרם מרחובות נבזז
קברה של התצפיתנית שי אשרם מרחובות נבזז
קברה של התצפיתנית שי אשרם מרחובות
(צילום: באדיבות המשפחה)

כעת מבקשת משפחת אשרם מהורים באזור לנסות לברר עם ילדיהם אם יש להם חלק במעשה:
"אין לי ספק שלא מדובר בכוונה לעשות פשע, אני מניח שאלו סתם ילדים שעשו מעשה קונדס ובטח גם השליכו את הדברים. אני לא כועס. רק מבקש את החפצים שלנו בחזרה. אם הילד שלכם הסתובב בלילה שבין שבת ליום ראשון באזור בית העלמין, אם הוא טייל עם חברים בשעות החושך, אם יש לכם חשד שאולי הוא היה באזור, בבקשה תשאלו אותו. תהיו ערניים, אני רק רוצה את החפצים של הבת שלי בחזרה. בבקשה שימו לב לסביבה שלכם".