חברת נתיבי ישראל החלה פרויקט שמטרתו להקל על עומס התנועה בצמתים בית עובד ועיינות. משרד התחבורה ישקיע כ- 2.8 מיליון שקלים. מה עומדים לעשות שם?
2 צפייה בגלריה
צומת עיינות
צומת עיינות
צומת עיינות
(צילום: חברת נתיבי ישראל )

חברת נתיבי ישראל תחל בימים אלה בפרויקט על כביש 42 בצמתים בית עובד ועיינות שמטרתו להקל על עומס התנועה עבור משתמשי הדרך. ביצוע הפרויקט עתיד להסתיים תוך ארבעה חודשים.

קראו גם:

מה עומדים לעשות בכביש 42?


במסגרת הפרויקט, החברה תבצע הארכה לנתיבי פניה ימינה בצומת בית עובד וצומת עיינות, וכן תעדכן את תכנית הרמזור בהתאם לקיבולת הנסיעה.
בזכות שילוב ההארכה של נתיבי הפניה ימינה בשני הצמתים ועדכון תכניות הרמזור, תתאפשר בסוף הפרויקט נסיעה חלקה ורציפה למשתמשי הדרך על כביש 42 והקלה על עומס התנועה למבקשים לפנות ימינה בצמתים.
בנוסף, החברה תמקם עמודי תאורה חדישים ותבצע קרצוף ריבוד וצבע חדש.

2 צפייה בגלריה
צומת בית עובד
צומת בית עובד
צומת בית עובד
(צילום: חברת נתיבי ישראל )

המהנדסת מעיין עזר מנהלת מחלקת פרויקטים בחטיבת תפעול ואחזקה של חברת נתיבי ישראל: "כחלק מתכנית סל הגודש עלה הצורך להקל על עומסי התנועה של משתמשי הדרך על כביש 42 בצמתים בית עובד ועיינות. החלטנו לבצע הארכה של נתיבי הפניה ימינה וכן לשדרג את הצמתים. מדובר בפרויקט ממוקד שבסופו תורגש הקלה משמעותית בעומסי התנועה במקטע זה למשתמשי הדרך". ניהול פרוייקט: יונה- יעוץ וניהול הנדסי בע"מ. קבלן: דרך בטוחה.