רשימת ההרוגים והנפגעים מהקרבות שהתחוללו ומתחוללים מאז תחילת השבוע באיזור עוטף עזה ממשיכות להתעדכן, וארבעה מתושבי העיר רחובות נוספו לאחרונה לרשימת החללים שדובר צה"ל אישר לפרסם: סגן איתי כהן ז"ל, רב"ט עמית גואטה ז"ל, רב"ט שי אשרם ז"ל ורס"ר יובל גבאי ז"ל.
2 צפייה בגלריה
רב"ט עמית גואטה ז"ל, רב"ט שי אשרם ז"ל וסגן איתי כהן ז"ל
רב"ט עמית גואטה ז"ל, רב"ט שי אשרם ז"ל וסגן איתי כהן ז"ל
רב"ט עמית גואטה ז"ל, רב"ט שי אשרם ז"ל וסגן איתי כהן ז"ל
(צילום: פרטי, דובר צה"ל)
סגן כהן, בן 22 בנופלו, שירת במשך תקופה ארוכה בחיל ההנדסה הקרבית, והיה מפקד צוות ביחידת יהל"ם, אחת היחידות המובחרות של החיל, שמאז הקמתה פועלת בגזרת רצועת עזה, בעיקר בכל הקשור לאיתור מנהרות חודרות מכיוון שטחי הרצועה. איתי שיחק במחלקת הנוער של מכבי רחובות.
"איתי אהוב, הלב בוכה, נזכור אותך תמיד", ספדו לו מכריו. "ילד מדהים עם מלא לב".
רב"ט גואטה ז"ל, בן 21 בנופלו, היה לוחם באחד מצוותי הלחימה של יחידת העילית מגלן, השייכת לחטיבת הקומנדו, שחייליה הגיעו להילחם במחבלים שחדרו לישובי עוטף עזה שעות ספורות לאחר פרוץ המלחמה. גואטה היה בוגר בית הספר נעם הצב"י בנים בעיר. הוא התחתן רק לפני חודשיים והיה עתיד לסיים בקרוב הכשרת לוחם ביחידה.
רב"ט אשרם ז"ל, בת 19 בנופלה, נפלה בקרב שהתחולל ביום הראשון לפרוץ המלחמה, וזה בשעה ששהתה באחד המוצבים הקרובים לגדר הגבול, במסגרת שירותה כתצפיתנית.
רס"ר (במיל') גבאי ז"ל, בן 35 בנופלו, ששמו הותר לפרסום הבוקר (שלישי), נהרג גם הוא בקרבות שהתרחשו ביום השני למלחמה, בזמן ששירת במילואים כמפקד כיתה (מ"כ) בגדוד חי"ר קל 8109.
יובל היה מתנדב מוביל בעמותת "רחובות אוהבת חיות".

2 צפייה בגלריה
רס"ר יובל גבאי ז"ל
רס"ר יובל גבאי ז"ל
רס"ר יובל גבאי ז"ל
(צילום פרטי)

"לבנו שבור לרסיסים. מתנדב יקר ואהוב שלנו, אוהב אדם וכלבים", ספדו לו בעמותה.
חברים הוסיפו: "איזה אושר הפצת. כמה אהבה נתת לכלבים, כמה מזל היה להם כשאתה זה שהוצאת אותם לטיול. גרמת לכל אדם לידך להרגיש אהוב". הוא הותיר אחריו אישה, תאיר.
בעיריית רחובות מבטיחים לסייע למשפחות הנופלים בכל דרך אפשרית, ומאז קבלת הבשורות המרות נמצאים נציגי העירייה בקשר עם בני המשפחות.

קראו גם:

ראש העירייה, רחמים מלול, פרסם אתמול הודעה מטעמו: "ליבנו עם המשפחות היקרות בימים כואבים אלה. בשמי ובשם תושבות ותושבי העיר אנחנו מחבקים את המשפחות, ומחזקים את ידי צה"ל ומערכת הביטחון העומדים על משמר ארצנו, לנצח גם במלחמה הזו".